Download onze gratis app


Neem Radio 5 met je mee

Ben jij altijd onderweg, maar wil je niets missen van Radio 5?

Dan is de NPO Radio 5 app voor jou! 

- Live luisteren naar NPO Radio 5

- Gratis berichtjes sturen naar de studio

- Het laatste nieuws lezen

- Gidsinformatie vinden en fragmenten terugluisteren


Naar de downloadpagina's


>> voor de iPhone / iPad

>> voor de Android telefoon of tablet


Laat een reactie achter




Plaats reactie



9 reacties





Geschreven door:  

D.M.E. Siemons

5 dagen geleden - 17:11 uur

Lieve mensen,

Deze week heb ik heet prachtige "Plaagdierenboe k" onttvangen!!

Héél véél dank daarvoor!

Dikke knuffel, Dédé

Blijf gelukkig, gezond en ............... ...... ondeugend!!


Geschreven door:  

Anny van de Sande

13 mei 2018 - 01:13 uur

voor volgende week zaterdag bij Ron Brandsteder: Andy Williams Hawaii Weddingsong is een oudje maar heerlijke plaat


Geschreven door:  

jaco van den berge

26 april 2018 - 14:28 uur

Tineke, Anke mijn vrouw was totaal overdonderd door de toekenning van de Koninklijke onderscheiding.


Geschreven door:  

Peter huijs

20 april 2018 - 18:59 uur

Wel een Franstalig nummer
Wat dacht je van het prachtige après toi
Van vicky leandros mijn favoriete zangeres


Geschreven door:  

Lily Meer

16 april 2018 - 11:30 uur

Jeroen, Graag helemaal het nummer draaien van Gutenmorgen, Gutenmorgen, Sonneschein draaien. Zong ik vroeger elke morgen als ik onze dochter wakker maakte. Nu woont ze in Duitsland.


Geschreven door:  

Ester Buitelaar

1 maart 2018 - 13:18 uur

Hoi Tineke, het klinkt misschien wat sentimenteel maar ik had net de tranen in mn ogen toen ik Humberto hoorde. Echt zó onverdiend dit! Ik was en ben dol op deze heerlijk blije presentator en keek vrijwel iedere avond.... Humberto, ik zal jou missen 's avonds!


Geschreven door:  

Inwke Varwijk

21 februari 2018 - 13:55 uur

Hallo. Ik heb op 5 februari prijzen gewonnen met het spelletje 3 in een. Ik kreeg het boek van Dan Brown al snel toegestuurd met de mededeling dat ik de4 bioscoopkaartje s nog toegestuurd zou krijgen. Tot op heden heb ik die nog niet mogen ontvangen.
Groetjes


Geschreven door:  

Barbara Metz

31 januari 2018 - 13:48 uur

Een goed middel als men griep heeft:
Goed uitzieken,
neem hot coldrex of paracetamol
Als je beter bent de komende 14 dgn voor 22.00 u naar bed.

Maak een goede kippensoep,
Trek boullion van kip MET BOT !
Trek de boullion héél lang (3 uurtjes)
Doe er verse soepgroenten in en desgewenst een boullionblokje of zout naar smaak.
Drink verspreidt over de dag een kopje (0,2 liter = een koffiekopje).
Heb je geen zin inde soep, zeef het dan en drink het op
Deze soep werkt goed op de slijmvliezen.
Het wordt ook wel de " joodse penniciline" genoemd
Als je geen trek hebt in eten , is dit een goed alternatief

Elke dag - voor de verwarming aangaat- ALLE ramen goed open
10 miuten en dan alles dicht en daarna pas de verwarming
Houd de roosters van je raam in de slaapkamer open ,het is heerlijk.
Griep kan je soms niet omzeilen, maar leef zo veel mogelijk gezond en...
UITZIEKEN.


Geschreven door:  

L westland

24 januari 2018 - 09:29 uur

Ben het eens met Jac , van Inkel hoort niet op radio 5 hij irriteert op de de vroege morgen met zijn slecht voorbereide programma en slechte muziek keus vooral de jaren 80', graag de oude formule weer terug , zolang maar een andere zender op ( arrow ) tot 10 uur .