Fragment
Franklin Brown en Maxine maken weer muziek samen!
- Fragmenten
- Franklin Brown en Maxine maken weer muziek samen!
Weet je nog het Eurovisiesongfestival van 1996 in Oslo: Franklin Brown en Maxine zongen De eerste keer. Ze bereikten er destijds een mooie zevende plaats mee. Na ál die jaren is er eindelijk weer nieuwe muziek van dit duo.
