Gedraaid in de Sandwich

Iets gemist?

Bekijk de speellijst van 5 april.

Uur 1

1.            You’ll never walk alone – Judy Garland

2.            Shower the people – James Taylor

3.            Gezicht op Delft – Herrie Jekkers

4.            Ma Bretagne quand elle pleut – Nolwenn Leroy

5.            Man of the world – Fleetwood Mac

6.            The mountain – Jonathan Hulten

7.            Lisa se klavier – Laurika Rauch

8.            Cantando de alegria – Alex Cuba

9.            Brooklyn Roads – Neil Diamond

10.          Sweet Caroline – Bobby Womack

11.          San Diego – Marike Jager

12.          Het is stil in Amsterdam – Onno Voorhoeve

13.          Bird song at eventide – Ronnie Ronalde

14.          What the world needs now – Jackie DeShannon


Uur 2

1.            Grandma’s hands – Bill Withers

2.            You are my sunshine – Bing Crosby

3.            Vedete da favela – Virginia Rodrigues

4.            Tot slot – Zijlstra

5.            Why worry – Dire Straits

6.            I’m alive – Norah Jones

7.            Hemingway – Blof & Eliades Ochoa

8.            Emmylou – First Aid Kit

9.            All by myself – Nancy Sinatra

10.          Always – Harry Nilsson

11.          Confessies – Willem Vermandere

12.          1234 – Feist

13.          Three little birds – Bob Marley

14.          Sweet sweet gypsy jazz – Gewurztraminer

Oudere speellijsten staan op https://www.nporadio5.nl/desandwich/nieuws/5421 


Laat een reactie achter




Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



29 reacties





Geschreven door:  

Eline

29 maart 2020 - 14:13 uur

Dag Jacques je draaide kort voor 12 uur een nummer van ‘Ibramovic’, welk nummer was dat en wat is de volledige/ goede artiest naam?


Geschreven door:  

Jan

29 maart 2020 - 13:09 uur

Van wie was dat prachtige "corona-gedicht " dan vandaag, 29 maart?


Geschreven door:  

Jeanne Donkers

23 maart 2020 - 23:45 uur

In de speel lijst komt het volgende niet voor, maar wel gedraaid

Graag wil ik de titelsong van "het waargebeurde verhaal" van die boer Gerrit, de opa van zijn pas geboren kleinzoon.
Prachtig lied met de Opa Gerrit en oma Margreet?
Waarin op het laatst, deze woorden voorkwamen.
Wanneer een pasgeboren kalf mij zo aankijkt, is die morgen dood.
Bedank je vader hij heeft je zoon gered.
Wie was de schrijver en wie de zanger.
Ik verstond Tom Dicke en Jan Heuving.


Geschreven door:  

Henriette Krijl

21 maart 2020 - 02:49 uur

Vanille - Suivre le soleil


Geschreven door:  

PEER

17 maart 2020 - 16:10 uur

NOG STEEDS GEN MODUS GEVONDEN VOOR CORRECTE DATUM VAN AFSPEELLIJST??


Geschreven door:  

Elyse

14 maart 2020 - 23:24 uur

https://cbdoilusd.com/ benefits of cbd oil what is hemp oil: https://cbdoilusd.com/


Geschreven door:  

paul bakker

9 maart 2020 - 14:42 uur

meer Cornelis in de Sandwich


Geschreven door:  

Peer

9 maart 2020 - 13:18 uur

Kunt U aub letten op de data van de speellijst.
u loopt 'regelmatig' 1 week achter wat datum betreft.


Geschreven door:  

maurits fondse

2 maart 2020 - 13:12 uur

Dank Jacques voor het draaien van Op Weg naar Jou!
x Britta Maria en Maurits Fondse
volgend concerten:
6 maart De Mess Naarden
8 maart Stadsparadijs Haarlem


Geschreven door:  

Ingrid

26 februari 2020 - 17:57 uur

Jammer dat de speellijst van 23 februari er nog niet op staat. Dit gebeurt helaas vaker.


Geschreven door:  

Tineke Wiggers

23 februari 2020 - 10:41 uur

Fantastisch Neil Diamond elke week........bed ankt


Geschreven door:  

M-C Berkman-Koelemij

9 februari 2020 - 16:15 uur

Zou het mogelijk zijn eens wat Jazz nummers van Rita Hovink ten gehore te brengen? Ik heb zo genoten van de "Andere tijden" over haar. Het is zo zonde dat zei alleen bekend is van haar Nederlandse repertoire


Geschreven door:  

Ingrid van der Poel

2 februari 2020 - 16:43 uur

Hallo Angelique.
Ik mis de speellijst van 2 februari nog.
Jammer!

Groetjes


Geschreven door:  

Suzette

28 oktober 2019 - 17:13 uur

Dag sandwiches, de speellijst van 20 oktober is niet te vinden.
Als Angelique weer ff tijd heeft. Groetjes


Geschreven door:  

Martien Raaijmakers

28 oktober 2019 - 12:54 uur

Hallo Angelique,
Je moet de datum boven deze speellijst nog even aanpassen. Het is die van 27 oktober.


Geschreven door:  

Gerda van Beek

13 oktober 2019 - 15:24 uur

Wat ben ik blij met de app van radio 5. Dan kan ik je programma altijd beluisteren op een moment dat het mij uitkomt, want op zondagmorgen lukt het vaak niet. Sandwich is by far het beste radioprogramma dat ik ken: met steeds verrassende muziek. Dat maakt het juist zo prettig. Het stijgt ver boven de eenheidsworst van andere programma's uit. Ga vooral zo door!


Geschreven door:  

Gert

3 oktober 2019 - 18:32 uur

Hoorde zondag liedje van Ricky Koole maar zie het niet in de speellijst. Vergis ik me?


Geschreven door:  

JAN VAN DEN BOR

30 september 2019 - 13:56 uur

Is ook bekend van welke cd het nummer van Erutan komt? (Tweede uur)


Geschreven door:  

P Eekhout

31 augustus 2019 - 23:05 uur

Goed programma met veel variatie b.v kermis in Ravestein van Alex Roeka het oor is eraf en komt er niet meer aan


Geschreven door:  

jan pluimgraaff

26 augustus 2019 - 20:55 uur

The amazing stroopwafels bestaan inmiddels al meer dan 40 jaar!!!!! en toeren nog steeds met hun theater tournee HIERO van de Cd is er op 19november 2017 jos had het geweten en op 10 december 2017 Het laatste Brinta pak gedraaid. Met het 40 jarig bestaan op 21 maart is er door de sandwich niets van hun gedraaid alleen Kik van der der Veer heeft een week later er wel aandacht aan besteed
Ook aan het boek OUDE Maasweg wat geschreven is door de zoon van Wim Kerkhof Merlijn.Ze spelen ook nog veel op braderien en partijn maar niet meer op de lijnbaan (Want daar is een vergunning voor nodig)


Geschreven door:  

Peter de Groot

25 augustus 2019 - 19:12 uur

Het was weer een mooie uitzending. Bijna door het oeuvre van Cohen heen? Dus ook door zijn 'imitators'?
Misschien kan je nog eens 'The Sisters of Mercy' draaien, maar dan van Bierfiedler.
Een onvervalste wals. Klinkt heel Duits, en dat is het ook:
Lederhosen, pul bier en een jagershoedje.
Staat op i-tunes.
Succes!


Geschreven door:  

Pinky

21 augustus 2019 - 21:26 uur

Ik zou graag de 3 persiflages op het koningslied nog een keer terug horen. Hoe is dat voor mij te doen ?


Geschreven door:  

Josephine Asselbergs

18 augustus 2019 - 16:59 uur

Beste Jacques, welk gedicht uit de verzameling van Heer Aboutaleb werd voorgelezen ?


Geschreven door:  

Jan Boode

15 augustus 2019 - 20:21 uur

Iedere zondag zijn we weer benieuwd naar wat er gedraaid wordt in de Sandwich. Het programma is als een frisse lentebries in de schreeuwerige herrie van wat er voor de rest op de radio is. Of worden we oud ? In ieder geval bedankt.


Geschreven door:  

Jaap

11 augustus 2019 - 11:00 uur

Beste Jacques,

Afgelopen week tijdens het inpakken voor de thuisreis vanuit Oostenrijk schalde je met deze heerlijke uitzending via de Bluetooth-speak er door de gangen van het vakantiehuisje. Tot mijn verrassing kon ik zo onverwacht ineens via de TuneIn radio-app het diepgravende en tegelijk luchtige en feestelijke muziekprogramma weer horen waar we een jaar of tien geleden wekelijks naar luisterden op Radio 2 (en dat terwijl er nu niet eens meer een radio hebben; alles staat toch online). Blijf nog lang doorgaan!


Geschreven door:  

albert

5 augustus 2019 - 00:33 uur

Ik wil de zangeres Anne VanderLove nog even noemen. Ze is pas overleden. Een naam om nader te ontdekken.


Geschreven door:  

Nelly Gelderblom

31 juli 2019 - 12:57 uur

Beste Jacques en Angelique, bedankt weer voor de heerlijke zondagochtend, vooral de warme mannenstemmen in deze uitzending vond ik erg mooi.
Het deed mij denken aan Alex Roeka, voor mij een beetje de Nederlandse Lennard Cohen, ook zo’n warme beetje hese stem.
Er is nu overal weer zomerkermis en Alex Roeka heeft dat prachtig verwoord in het lied “ Kermis in Ravenstein “ , als ik dat hoor krijg ik heimwee
naar de kermis uit m’n jeugd. Is het mogelijk om dat nummer een keer op te nemen in de speellijst? Bij voorbaat dank, Nelly.


Geschreven door:  

Edith Hagen

2 juli 2019 - 16:58 uur

Nog even...aangenaa m verrast moet eigenlijk zijn, onder de indruk.
Nogmaals dank voor al zoveel jaren prachtige, fijne inspirerende muziek!!
Edith Hagen


Geschreven door:  

Edith Hagen

2 juli 2019 - 16:52 uur

Beste Jacques en Angelique, bedankt voor weer een fijne zondagochtend. Ik heb al een keer laten weten dat ik het nummer " de seizoenen" van Jasperina de Jong en Lieuwe Visser een mooi nummer vind. Met name de laatste zin. Geschreven door een van mijn lievelingsscjri jvers Ivo de Wijs. Jullie draaie het niet, niet erg want ik heb het" doosje" van Jacques en Kick erbij gepakt en daar stond het op cd 13 nr 8.
Heb verder een leuke middag gehad met nog meer van deze cd s te beluisteren.
Gisteravond in het leuke Torpedotheater geweest. Daar werd de heruitgave van de jazz lp van Rita Hovink besproken
Ik ben geen fan mijn partner wel maar ik was wel aangenaam verrast. Zowel door haar muziek als haar, korte, levensverhaal. Groet