Gedraaid in de Sandwich


Iets gemist?

Bekijk de speellijst van 14 oktober.

Uur 1

1.            I concentrate on you – Frank Sinatra

2.            Meisjes van dertig – Liesbeth List

3.            Time song – The Kinks

4.            Up where we belong – Joe Cocker and Jennifer Warnes

5.            Quilombo – Gilbert Gil

6.            Light up love – Yorick van Norden

7.            Omdat ik van me hou – Liselore Gerritsen

8.            Life in a bubble – Paul Carrack

9.            Mon pere disait – Jacques Brel

10.          Les vieux – Cafe des Chansons

11.          Een beetje lucht – Claudia de Breij

12.          Turning away – Dougie MacLean

13.          Kathy’s song – Simon and Garfunkel

14.          Senza fine – Ornella Vanoni


Uur 2

1.            Just the other side of nowhere – Kris Kristofferson

2.            Ac-cen-tchu-ate the positive – Bing Crosby and Andrews Sisters

3.            Chanson sur ma drole de vie – Veronique Sanson et Vianney

4.            Zo vrolijk – Herman van Veen en Rosenberg Trio

5.            Lay lady lay – Bob Dylan

6.            My world keeps slipping away – Mandy Barnett

7.            Ase me na bo – Maraveyas Ilegal

8.            Tijd is alles – Yevgueni

9.            Gotta have me go with you – Judy Garland

10.          He loves and she loves – Ella Fitzgerald

11.          Zonder omweg – Rick de Leeuw

12.          Old town – The Corrs

13.          Take it easy – The Eagles

14.          Save le monde – Jaune Toujours

15.          Soul finger – The Bar-Kays


Laat een reactie achter




Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



14 reacties





Geschreven door:  

Helen Diekstra

10 oktober 2018 - 00:24 uur

Goedenavond. Ik luister bijna altijd naar jullie programma omdat ik steeds weer nieuwe nummers ontdek die ik wil down loaden of desnoods de hele cd. Bovendien vind ik het lekkere muziek met een interessant gedicht van wie dan ook aan het begin. Nu kan ik de song"For Mama" feated by Ray Charles van Aznavour nergens vinden. Op welke cd staat het ? Dat was mijn vraag. Tot a.s. zondag weer.


Geschreven door:  

Els Quelle

26 september 2018 - 00:36 uur

Fijn, de speellijst stond er toch al... Waarom staan ze niet meer allemaal bij elkaar, ik heb het nu toevallig gevonden omdat ik zo terug ga luisteren. Groeten


Geschreven door:  

Gerda Loonen

23 september 2018 - 16:43 uur

Beste Jacques,
Heerlijk om weer eens een prachtig Grieks lied te horen (van Yannis Kotsiras)!!! Van mij mag dat wel vaker, van deze zanger of van een andere of van zangeres Haris Alexiou.
Fijn programma om op de zondagochtend naar te luisteren!


Geschreven door:  

Aly Zuidersma

17 september 2018 - 22:27 uur

Geweldige mooie muziek op de zondagochtend. Graag een keertje muziek van Beyond the Pale, een Canadese klezmerband met ook Nederlandse roots. O.a. martin v.d. Ven. Prachtig graag een keertje draaien svp


Geschreven door:  

elly kranenburg

16 september 2018 - 19:52 uur

Met veel plezier luister ik op zondag naar je programma. De muziekkeuze is zeer verrassend. Of gewoon lekker bekende nummers of iets heel nieuws.
Vorige week het allerlaatste nummer was een onbekend nummer en vandaag kon ik heerlijk via YouTube luisteren naar Nordest van Riccardo Tesi e Banditaliana.
Zo ontdek je steeds weer nieuwe muziek. Veel succes met je programma


Geschreven door:  

Rob van der Vaart

26 augustus 2018 - 21:28 uur

Fantastisch dat jullie een nummer draaiden van het nieuwe, geweldige album van Gilbert O’Sullivan! Het verdient AirPlay!


Geschreven door:  

Marja holster

13 augustus 2018 - 17:27 uur

Met veel belangstelling luisterde ik naar nameless drifters of THE night.
Wat mij opviel dat er voor een Amerikaan, die wel een beetje op Rob de Nijs leek dacht ik, opvallend veel gevoel in het lied was gelegd.
Is dat dan toch een Europees ding dacht ik toen ik hoorde dat het Rob de Nijs wàs.
Heerlijk dat er een sandwich is waar je dit soort nummers hoort!


Geschreven door:  

Hendricus van Daalen

12 augustus 2018 - 17:53 uur

Vooral doorgaan! Beste programma van de Nederlandse radio.


Geschreven door:  

Wim mol

12 augustus 2018 - 14:03 uur

Beste Jacques,
Ja, een prima programma. Luister altijd. Nu had ik op 5 augustus een vraag gesteld over een gedicht en dat staat ook vermeld. Maarrr.....waar vind ik het antwoord? Als het mogelijk is, hoor ik het nog van je. Bedankt vast, groet wim mol ( er stond W. Mo)


Geschreven door:  

W.Mo

5 augustus 2018 - 13:16 uur

Van wie was het gedicht prachtig voorgedragen gedicht in het tweede deel van de Sandwich
Heel fijn programma. Een van de programma ''s waar ik nog naar luister.Bedankt


Geschreven door:  

pol

29 juli 2018 - 12:41 uur

graag de titel van het nummer van ramses shaffy, gedraaid op 29-7-2018
van 9.00 u tot 10.00
vriendelijk dank,m.h.pol


Geschreven door:  

Mariska

16 juli 2018 - 23:51 uur

Fantastisch weer eens wat van Oi Va Voi te horen! Dank jullie wel Jacques en Angelique, ook voor de wederom prachtige uitzending !


Geschreven door:  

Henny meijer koning

9 juli 2018 - 00:28 uur

Ik ben benieuwd naar het gedicht van Neeltje Maria Min... Naar de tekst...