Bert Haandrikman nieuw in de middag op NPO Radio 5


Tineke de Nooij presenteert programma in het weekend

Tineke de Nooij zal vanaf september minder uren gaan maken op NPO Radio 5. Bert Haandrikman neemt als nieuwe MAX-presentator op NPO Radio 5 een deel van haar uren over.

Tineke de Nooij op vrijdag en zaterdag op NPO Radio 5

Tineke blijft een bekend geluid op NPO Radio 5. Zij zal met haar TinekeShow op vrijdag en zaterdag tussen 12.00 uur en 14.00 uur te horen zijn. Tineke de Nooij: “Mijn grote liefde blijft radio maken, maar het is wel fijn om iets meer vrije tijd te hebben. Ik ben dan ook blij dat Bert mijn uren kan overnemen. De luisteraars boffen echt met Bert, zij kunnen van hem geweldige radio verwachten. En hoe leuk is het dat ik nu ook op zaterdag te horen ben. Ik kan op zaterdag echt uitpakken met gasten en live-muziek, daar kijk ik naar uit!”  


"Mijn grote liefde blijft radio maken, maar het is wel fijn om iets meer vrije tijd te hebben"


- Tineke de Nooij



Bert presenteert middagshow

Bert Haandrikman hoor je vanaf september van maandag t/m donderdag op NPO Radio 5!​ “Ik heb er heel veel zin in om vanaf september de middag in te luiden bij mijn nieuwe werkgever MAX op NPO Radio 5. We gaan er een vrolijk programma van maken met leuke gasten en de beste muziek", aldus Bert. 

Beluister hier de bekendmaking:

TinekeShow gaat naar het weekend


Foto omslag: ANP


Laat een reactie achter




Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



16 reacties





Geschreven door:  

Egbert Beekman

16 augustus 2018 - 03:19 uur

en Ron Brandsteder zomaar de laan uit sturen!!... geweldig... Radio 5... de macht die énè Tineke toegeëigend wordt heláás ,


Geschreven door:  

Jo en Moon Pieters

15 augustus 2018 - 15:06 uur

Ik heb mij ontzettend vergist met arbeidsvitamine n ik bedoelde natuurlijk Het progamma tussen 12 en 2 uur


Geschreven door:  

Jo en Moon Pieters

15 augustus 2018 - 15:03 uur

Tineke de Nooy onze grote favoriet al vanaf het allereerste begin . Geniet van jouw vrije uren . Bedankt voor alle mooie muziek door de jaren heen .Wat zullen wij jouw gaan missen met jouw arbeidsvitamine n , hier keken wij iedere dag naar uit , dus bij deze wordt dit afkicken voor ons maar toch van harte bedankt .Veel geluk ,gezondheid enz.


Geschreven door:  

Marianne van Steenho

15 augustus 2018 - 14:44 uur

Waar blijft Ron Brandsteder dan ?


Geschreven door:  

Eva Keeman

15 augustus 2018 - 01:40 uur

Ron Brandsteder moet blijven!
Tineke ook. De zondagprogramme ring kan een stuk leuker.


Geschreven door:  

Marha

12 augustus 2018 - 01:21 uur

Wat een Collegialiteit bij MAX.
Tineke wil minder werken, dus Ron
Brandsteder moet verdwijnen want Tineke gaat naar de vrijdag en zaterdag.
Wat zullen wij Ron missen.
Zijn show is echt onderhoudend en divers met de gezellige presentatie van Ron die ook heel veel kennis heeft van muziek.
Wij gaan voortaan op zaterdag alleen nog van 16-18 uur naar het Theater van het Sentiment luisteren op NPO5.

Ook de vervanging van Tineke door Bert Haandrikman is heel jammer.
(dezelfde stijl als J. Van Inkel )
Dus vanaf september door de week alleen nog maar op NPO5 luisteren naar Hans Schiffers met de Arbeidsvitamine n en naar "Bert op 5".
Wil Jeroen Latijnhouwers niet een vast programma op NPO5 presenteren?
Hij heeft inmiddels met waarnemen zijn kwaliteiten wel bewezen.
Wat een beschaafde preentator.
Veel meer klasse dan Van inkel en Haandrikman bij elkaar.


Geschreven door:  

Marti Schenk

4 augustus 2018 - 13:44 uur

Mis 's morgens Manuela met mooie muziek en leuke lieve gesprekjes.Vind Jeroen van Ginkel helemaal niets past bij verona niet op radio 5.Ik haak af helaas
Marti


Geschreven door:  

J.H.F. Wasmus

31 juli 2018 - 20:13 uur

Ja inderdaad de hele dag in het nieuws en dat was ook zijn bedoeling!! Hij heeft zijn podium gevonden en de hele dag krijgt hij zijn podium. Kan je die kwast niet gewoon negeren.??


Geschreven door:  

Hans

30 juli 2018 - 12:10 uur

Die zogenaamde lollige Haandrikman past niet bij NPO 5. Zeker niet met die irritante lach. Jeroen moet blijven!


Geschreven door:  

J.Buijs

26 juli 2018 - 18:40 uur

Weer zo'n ex Radio 2 presentator! Ze nemen zo onderhand heel Radio 5 over. Jammer, jammer, ,jammer.
Ik ben destijds niet voor niets overgestapt van Radio 2 naar Radio 5.
Jeroen had inderdaad leuker geweest.
En Ron!!!!!!


Geschreven door:  

Joke Wiggers

26 juli 2018 - 12:24 uur

Heel jammer dat ik niet meer kan luisteren naar Jeroen, hij heeft het geweldig gedaan ik had even gehoopt dat hij Tineke zou gaan vervangen zou een aanwinst zijn geweest voor de luisteraars, altijd vriendelijk en begaan met zijn luisteraars en een fijne stem om naar te luisteren. ,
Ook jammer dat ik niet meer kan luisteren naar Jan Rietman deed het ook heel goed als vervanger van Tineke, ook jammer dat Ron brandsteder niet meer te horen is op de zaterdagmiddag was dat was echt een feest om naar te luisteren.


Geschreven door:  

Marie-Christine

25 juli 2018 - 18:33 uur

Welkom Bert H. Heel fijn dat jij erbij komt!
Tineke, jij heel veel succes met je nieuwe pad!


Geschreven door:  

Jeroen bootsman

25 juli 2018 - 17:48 uur

Niets tegen bert, maar ik had het leuker gevonden als er in dit geval voor een vrouw was gekozen. Anne van Egmond zou de perfecte presentatrice zijn geweest, zij wordt door menigeen node gemist. Maar ook bij omroep max heeft - al dan niet door die vermaledijde zendermanagers afgedwongen - de verjongingsdrif t toegeslagen.


Geschreven door:  

Robert de Bruin

25 juli 2018 - 00:19 uur

Leuk voor Bert. Past prima op NPO Radio 5. Maar wat gaat er met de lunchshow van Ron Brandsteder oo zaterdag gebeuren? Of krijgt hij een andere plek?


Geschreven door:  

Henry

24 juli 2018 - 20:34 uur

Mag het een keer op die leeftijd? Iets minder werken? Hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze al vanaf 1960 in het vak zitten en op die leeftijd nog steeds elke dag een radioprogramma presenteren? Er zijn er genoeg die deze leeftijd niet eens halen. Ze heeft groot gelijk! Hier past maar 1 woord: respect!


Geschreven door:  

Annelies Colijn

24 juli 2018 - 18:28 uur

Jeroen was een verademing na Tineke. Fijn voor haar dat ze de vrijdag en zaterdag blijft, maar Bert zal haar prima "opvolgen".
Nog iets voor Jeroen in petto. Hij deed het geweldig!!