De MAX! met Henkjan Smits en Manuëla Kemp


vanaf 1 januari op NPO Radio 5

15 december 2017 13:04

Manuëla Kemp en Henkjan Smits presenteren vanaf 1 januari een nieuw radioprogramma: De MAX!

De MAX!

De MAX! is een programma met de beste muziek uit de afgelopen zeven decennia, met de nadruk op de jaren 60, 70 en 80. Kemp en Smits gaan iedere dag op zoek naar de beste plaat bij ‘het gevoel van de dag’, ontvangen actuele gasten én er komen bekende bands live optreden. Smits: "De MAX! is een programma waar de liefde voor muziek van af spat." Kemp: "En dat alles onder het motto‚ het is zes uur, zet je radio op De MAX!"


"De MAX! is een programma waar de liefde voor muziek van af spat"


- Henkjan Smits



Manuëla Kemp is momenteel op NPO Radio 5 te horen als een van de presentatoren van Wekker-Wakker!. Vanaf januari zal Jeroen van Inkel deze plek overnemen in de ochtend. Smits en Kemp zullen in de studio bij De MAX! worden ondersteund door Fred Siebelink, die onder meer bekend werd als de sidekick van dj Rob Stenders.

De MAX!
Presentatie: Henkjan Smits en Manuëla Kemp
Vanaf 1 januari 2018 iedere werkdag
Van 18.00 tot 20.00 uur op NPO Radio 5


Laat een reactie achter




Plaats reactie



12 reacties





Geschreven door:  

Jacqueline Heuving

8 januari 2018 - 15:10 uur

Helemaal eens met C.C. Van der Drift!
Svp Mauela en Henk Jan in de ochtend.
Vriendelijke groet met ontwenningsvers chijnselen zooooo geliefd programma wekker wakker met Mauela en Henk.


Geschreven door:  

c.c. van der drift

6 januari 2018 - 11:44 uur

jammer dat de presentatie van wekker-wakker is gewijzigd; waarom manuela kemp en henkjan smits niet in de ochtend ? niet iedere verandering is een verbetering


Geschreven door:  

h v d tillaart

5 januari 2018 - 20:17 uur

" tijd voor Max " , wat was dat altijd gezellig met Henkjan , Elles en Margreet !
en plotseling gaan ze niet samen meer dit programma doen , zooooo jammer !
wat ik er fijn aan vond was dat ze naar elkaar luisteren en dat ze elkaar laten uitpraten .
dat doet Manuëla helemaal niet , die blijft overal tussen door tetteren .
het wordt dan een druk en kakelend programma , zo onrustig !
ik luister altijd tussen 6 en 8 uur naar jullie , maar dit gaat me zo storen ..


hvdtillaart


Geschreven door:  

Egbert Beekman

28 december 2017 - 07:23 uur

wat een vreselijk mens en zangeres Manuëla Kemp...


Geschreven door:  

Egbert Beekman

28 december 2017 - 00:40 uur

ik vind het , net zoals een paar andere mensen érg!! jammer!! dat Het en Mijn Vertrouwde!! Koppel Verdwijnt!!... maar ja Max en Radio 5 doen wat zij!!!!! wíllen ...,


Lieve groet van Egbert Beekman ;) :)

P.s. op déze manier zorg je dat mensen en Radio Kanaal gaan verlaten...,


Geschreven door:  

Adrie de Jong

16 december 2017 - 16:05 uur

Henk-Jan en Maan lijken me een tof koppel ! Ik geniet nu nog even van Henk en Maan in de ochtenduren.
Ik heb Margreet horen zeggen dat ze terug ging naar npo1radio en dacht/hoopte dat Elles druk genoeg was met haar werk voor Meldpunt, ik vind haar net zo sterk als Antoinette. Dus als ze werk zoekt, hoop ik dat we haar talent niet kwijtraken, maar dat het op tv/radio weer inzetbaar zal zijn ! Ik wens alle beiden het allerbeste voor het nieuwe jaar !


Geschreven door:  

Marijke nobel

16 december 2017 - 08:03 uur

Hoop dat ze elkaar goed aanvullen!


Geschreven door:  

Nelly Coenen

16 december 2017 - 00:23 uur

Vind het ontzettend jammer dat Henk en Manuela stoppen. Het was zo leuk om hen samen te horen. Leuke onderwerpen hadden ze en ook leuke vaste rubrieken.
Ik hoop dat Jeroen in deze trend door zal gaan. Succes ermee Jeroen!


Geschreven door:  

Els van Noije

15 december 2017 - 22:25 uur

Nou dan is Manuela klaar met vroeg op staan. We zullen haar missen.


Geschreven door:  

Marga

15 december 2017 - 20:35 uur

Wat gaat er nu gebeuren met Margreet Reijntjes Elles de Bruin? Daarom zei Ellis de Bruin laatst dat ze een baan zocht vanaf januari 2018. Toch jammer dat zij er niet meer bij zijn ik vond ze goed en scherp bij de tijd. Al die veranderingen bij de omroep is niet goed er worden nieuwe aangenomen en de andere worden ontslagen geen goed idee. Raar eigenlijk.


Geschreven door:  

Annie

15 december 2017 - 19:08 uur

Veel succes ga zeker luisteren


Geschreven door:  

Carry

15 december 2017 - 19:02 uur

Henkjan mag wel wat minder overdreven doen! Verder top-programma!! !!!!!