Jeroen van Inkel presenteert Je dag is goed


Vanaf dinsdag 2 januari presenteert Jeroen van Inkel elke ochtend tussen 7.00 en 10.00 uur zijn nieuwe programma Je dag is goed. Dit maakte hij zojuist bekend in Wekker-Wakker! op NPO Radio 5.

De MAX

Onlangs werd duidelijk dat Wekker-Wakker! stopt vanwege het vertrek van presentator Henk Mouwe. Hij gaat genieten van zijn pensioen, maar blijft verbonden aan MAX. Manuëla Kemp, mede-presentator van Wekker-Wakker! gaat aan de slag met het nieuwe programma De MAX, dat ze vanaf 1 januari samen met Henkjan Smits op NPO Radio 5 presenteert.

Op de voet

Van Inkel heeft veel zin in zijn nieuwe programma. Hij draait muziek, volgt de dagelijkse actualiteit op de voet en zal ook ter plekke zijn via een verslaggever die hij op pad stuurt met een opdracht:

“Het voelt alsof ik voor een orkest sta met allemaal nieuwe muzikanten. Dit programma op NPO Radio 5 geeft mij ontzettend veel mogelijkheden mijn luisteraars enorm te verwennen.”

Je dag is goed
Elke werkdag van 7.00 tot 10.00 uur
Bij MAX op NPO Radio 5

Beluister hieronder de onthulling:

Zo heet het nieuwe programma van Jeroen van Inkel



Laat een reactie achter




Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



75 reacties





Geschreven door:  

Louw

8 augustus 2018 - 20:14 uur

Kijk Willem.
Cijfers liegen niet.
Marktaandeel ging eerst omhoog naar dalen al....
http://radio.nl/816642/luistercijfers-20-49-jaar-radio-538-blijft-marktleider


Geschreven door:  

Willem Bel

7 augustus 2018 - 11:42 uur

Wat doe je met de reacties, over het algemeen negatief op deze website. Hou de eer aan je zelf en stap op.....


Geschreven door:  

R de Bruijne

3 juli 2018 - 12:55 uur

Ja , we hebben het een half jaar geprobeerd maar zijn na jarenlang WekkerWakker plezier afgehaakt.
Misschien als Jeroen een Ritalinnetje gaat slikken is er nog hoop...
Voorlopig zijn we vanaf gisteren overgegaan naar Radio 10 sixties en seventies .
Wat een verademing !!
We kunnen het iedereen aanbevelen.
P.S. Wij behoren niet tot de stokoude uitstervende groep tachtigers maar zijn nog maar zestigers....


Geschreven door:  

Joost Poort

15 juni 2018 - 10:30 uur

De Volvo Ocean race start voor de laatste etappe over 6 dagen. Eindigt dus niet as dinsdag


Geschreven door:  

Ed Spruit

6 juni 2018 - 11:29 uur

Heb lang gewacht met een reaktie. Maar vanaf begin januari ergeren mijn vrouw en ik ons steeds meer aan het programma "Je dag is goed". Vóór januari was het tussen 7 en 10 lekker luisteren naar een gezellig programma met rustige, oudere muziek en geregeld interessante onderwerpen, waarvoor een deskundige uitgenodigd was. In één klap is dat allemaal weg en moeten we het 's morgens doen met iemand, die maar doorratelt. Het lijkt wel of hij betaald wordt voor de tijd, die hij achter elkaar aan het woord blijft. Heb begrepen dat hij DJ geweest is bij Veronica. Maar een programma voor ouderen presenteren is toch heel wat anders. Jeroen is duidelijk niet geschikt voor dit soort werk. Wat is het toch jammer dat ook Max meegaat met het toenemende populisme. Geen diepgang meer, maar vooral veel oppervlakkig gepraat. Het is een hele verademing als Jeroen vervangen wordt, want dan kunnen we weer met plezier luisteren. Mijn nieuwe gebed is "Heer, verlos ons van Jeroen van Inkel".


Geschreven door:  

Jolanda

11 mei 2018 - 03:57 uur

Wat een rust en fijne wakker worden, Jeroen op vakantie.
Maar helaas1is de hele zender niet meer wat het geweest is,madonna,guus meeuwis ed zitten we niet op te wachten.
Erg jammer dat er door meneer slagter echt niet naar de luisteraars geluisters word.


Geschreven door:  

Marha

7 mei 2018 - 22:58 uur

Jeroen van Inkel is deze week (7-11 mei) op vakantie en wordt vervangen door Jeroen Latijnhouwers.
Je voelt je nu tussen 7-10 uur weer een weekje thuis bij Radio 5.


Geschreven door:  

Peter Anderson

23 april 2018 - 00:28 uur

Eerlijk is eerlijk , er zijn natuurlijk ook fans van Jeroen van Inkel uit vroeger tijden.
Deze fans zijn inmiddels laat veertigers en hun ouders luisteren nu vanwege herinneringen uit vroeger tijden met deze kinderen waarschijnlijk wel naar de ochtendshow op Radio5.
Maar net als met alles, is dit ook weer een fase omdat de komende groep dertigers van nu , Jeroen van Inkel wel weer gemaakt en irritant vinden. Iemand die 't moeilijk vindt om ouder te worden en in zijn onzekerheid in de Veronica (schreeuw) toer is blijven hangen.
JvI als opvolger van het van Wekker-Wakker duo Manuela Kemp en Henk Mouwe staat haaks op alles waar Omroep Max voor staat (stond)
Het had zoveel anders kunnen zijn. Het ligt echt aan de persoon Jeroen van Inkel.
Hans Schiffers is ook een leeftijdgenoot van JvI, maar wat een verschil in klasse . Grote muziekkennis, altijd beschaafd en een heel prettige stem om naar te luisteren. (dit geldt overigens ook voor de net iets jongere Bert Kranenbarg op Radio5)
Dat n.b. de "ouderenomroep " MAX voor de ochtend presentatie juist Jeroen van Inkel heeft gekozen vind ik nog steeds onbegrijpelijk. (Jeroen Latijnhouwers , de vaste invaller bij MAX werd immers ook zeer goed ontvangen)
Zijn er uiteindelijk toch luistercijfers die zichtbaar kunnen maken hoe deze ochtendshow is ontvangen.
De nieuwe koers van Radio5 is inmiddels ingezet en laat aan zorgvuldigheid nogal te wensen over.
Het "Radio5 je voelt je thuis" -gevoel verdwijnt door dit soort vernieuwing steeds meer naar de achtergrond.
Vandaag, zondag 22 april , nog op TV de reklamespot dat van 14-20 april de week van de jaren 70 wordt uitgezonden op Radio5.
Inmiddels is deze thema week al 2 dagen geleden afgesloten!
Hoe vernieuwend actueel is dat ?
Het doet de nieuwe koers van de zender op deze manier meer kwaad dan goed. Juist door dit soort onzorgvuldighed en roept Radio5 ,met recht, het oubollige imago over zich af waar ze zo krampachtig vanaf wil.
Ook liet de stemminglijst van de jaren 70 nogal wat te wensen over qua vormgeving. Misschien een kwestie van tijd of geld maar als er wel geld is om op TV een paar keer een reklamespot over deze Radio5 themaweek uit te zenden , zorg dan ook dat alles aangaande die themaweek op orde is zodat je kunt zien dat er aandacht is besteed om een zorgvuldige en vooral komplete stemminglijst aan de luisteraar te tonen. Nu kwam het op mij over als " niet kompleet" ? Maakt niet uit "gewoon online gooien".
Bij het je op deze onzorgvuldige manier naar buiten toe presenteren kun je niet verwachten dat het
"Radio5 je voelt je thuis" nog enige toekomst heeft.
De vaste Radio5 luisteraars hadden dit gevoel wel tot het moment waarop de " NPO" het besluit nam om te moeten vernieuwen en de doelgroep te verjongen.
Ik maak mij geen illusie dat mijn reactie op dit alles enig verschil zal maken of tot verbetering zal leiden om ook voor mij de slogan "Radio5 je voelt je thuis" weer in ere te herstellen.
Maar dat ik dit negatieve gevoel met name aan Omroep MAX te danken heb met het binnenhalen van Jeroen van Inkel , is voor mij wel duidelijk.
Het (nu lachwekkende) interview met Jan Slagter en JvI om de negatieve reacties te sussen....er is sindsdien niets veranderd.
Gefeliciteerd Jan Slagter, jullie verdienen elkaar.
Ooit van Karma gehoord?


Geschreven door:  

Mariska Strunk

17 april 2018 - 11:47 uur

de week van de jaren 70 op radio5 hebben wij toch weer even geprobeerd Jeroen van Inkel z'n manier van presenteren te negeren. Dit lukte echt niet.
We zijn tot 10 uur dus weer terug bij radio2. (of radio 10 met nonstop 60-70 music)
Wij denken niet dat er m.b.t. de ochtendshow nog iets zal gaan veranderen en uiteindelijk zullen de berichtjes op alle forums ook stoppen.
Wanneer ik nu hoor "radio5 je voelt je thuis" heb ik daar toch heel andere gedachten bij, want voor ons is dat gevoel is met de komst van Jeroen van Inkel tussen 7-10 uur wel verdwenen.


Geschreven door:  

Guus

16 april 2018 - 09:54 uur

Ik luister weer naar de lokale omroep, Omroep Brabant, een stuk rustiger en minder een presentatie van : Wat ben ik blij met mezelf. Na 10.00uur ben ik weer terug op Radio 5. Iedere ochtend van maandag tot en met vrijdag. Zegt genoeg lijkt mij.


Geschreven door:  

Stans

10 april 2018 - 10:35 uur

Vreselijk zoals hij praat ... En vreselijke flauwe grapjes...


Geschreven door:  

henry

9 april 2018 - 19:37 uur

Ik ben is wat radiozenders afgegaan, maar wat ik gehoord heb praten alle dj"s/presentato ren gewoon met hun normale stem.
J van Inkel blijft maar met die irritante DJ Veronica stem praten, en dan liefst nog heel dicht bij de microfoon en volgens
mij ook nog met compressie er op .
Er komen ook steeds meer jingles, en door platen heen praten is ook zijn favoriete bezigheid,waar is dat nou voor nodig ?
Verder allemaal fijne programma's op radio 5.
Alleen van Inkel loopt de boel te verzieken.
Jan Slagter moet gewoon ingrijpen


Geschreven door:  

h.v.beilen

7 april 2018 - 17:44 uur

die v Inkel hoort zichzelf veel te graag wat een herrie een echte dj maar geen presentator van een program ik ben hem spuugzat zou anders lid worden maar kijk wel uit


Geschreven door:  

henry

5 april 2018 - 01:17 uur

Zolang J van Inkel bij radio 5 zit gaat hij echt niet veranderen ,ik heb hem meerdere malen een bericht gestuurd,
maar krijg steeds een antwoord dat ik aan hem moet wennen(maar dat wil ik helemaal niet) en dat het nu eenmaal
zijn stijl van radio maken is.
Hoop echt dat J van Inkel naar radio 2 gaat en Jeroen Latijnhouwers dan de vaste presentator
van het ochtendprogramm a word.

Ha Henry,

Dank voor je feedback.
Sommige onderdelen van de show, horen bij mijn manier van presenteren.
Net als mijn collega Jeroen Latijnhouwers die ook heeft.
Fijn in ieder geval dat hij is bevallen gister.

Fijne dinsdag,

Jeroen van Inkel

Uw oorspronkelijke bericht was:
Hoi,Jeroen
Ik zeg het maar gewoon : Jouw vervanger gisteren, Jeroen Latijnhouwers past veel beter bij radio 5 dan jij.
Je gaat ondanks tips en klachten gewoon door met je irritante DJ stem. Op tv kun je wel met je normale stem praten waarom doe je dat niet op de radio?
Jeroen Latijnhouwers praat wel normaal en praat ook niet door intro's/outtro' s van platen heen.Neem daar een voorbeeld aan.
Het merendeel van de radio 5 luisteraars zit echt niet te wachten op een popie DJ en irritante jingles


Geschreven door:  

Louw

4 april 2018 - 15:26 uur

Ik stel voor dat JVI naar Radio2 gaat als opvolger van Gerard Ekdom. Moeten we een petitie starten.....


Geschreven door:  

Elisa Kortschot

4 april 2018 - 15:10 uur

Oh jee...Gerard Ekdom vertrekt a.s. september van Radio 2 naar Talpa.
(Bedankt Gerard en groot gelijk dat je dit gaat doen!)
Er wordt de komende tijd naar iemand gezocht die de ochtendshow op Radio2 gaat presenteren.
Misschien is deze zender wel beter geschikt voor Jeroen (van Inkel) omdat de doelgroep
van Radio2 jonger is en zij Jeroen z'n manier van presenteren vast meer kunnen waarderen dan de luisteraars van Radio5.


Geschreven door:  

Yvonne

4 april 2018 - 12:51 uur

Ik ben het helemaal met Herman eens!
Jammer dat er niets met al het commentaar gedaan wordt.
Begrijp daar helemaal niets van.


Geschreven door:  

Herman Klaasen

4 april 2018 - 00:56 uur

Heel opmerkelijk dat ook op andere forums van Radio5 die over Jeroen van Inkel gaan ,de ergernis van de luisteraars overheerst i.v.m. de manier van presenteren van Jeroen van Inkel. Overal nul op het rekest vanuit de MAX gelederen.
Maar gelukkig was daar de vaste omroep MAX invaller Jeroen Latijnhouwers , die Paasmaandag 'n prima vervanger bleek voor Van Inkel.
Bij hem hadden wij totaal geen gewenning nodig, zijn manier van presenteren past stukken beter in een MAX ochtendshow op Radio5.
Jan Slagter dacht vorig jaar waarschijnlijk met Jeroen van Inkel een Topper in huis te halen maar dit blijkt toch 'n verkeerde keus te zijn voor de Radio5 luisteraars die tot januari 2018 op deze zender afstemden voor hun muziek en actualiteiten.
Radio5 moet verjongen (van wie?) en daar was dan Jeroen van Inkel wiens contract bij Veronica niet meer werd verlengd (voldeed bij die zender dus ook niet meer ) en hij werd bij MAX binnengehaald.
Daardoor werd de trouwe groep luisteraars van voor januari 2018 gewoon op een zijspoor gezet door deze man op de verkeerde plek te zetten.
Natuurlijk nogal wat berichten van de luisteraars die moesten wennen, maar dat wennen lukt nog steeds niet en inmiddels zijn er meer bij Radio5 afhakende luisteraars.
Even voor "de vorm" nog het interview van Jeroen van Inkel met Jan Slagter en over de negatieve berichten mbt zijn ochtendshow. Dit was al op zich al een zielige vertoning omdat Jeroen van Inkel, nb onderwerp van het interview , zich door Jan Slagter liet zeggen dat omroep MAX er voor de luisteraars is en niet omdat de presentator het zelf leuk moet vinden.
Het interview bleek zoals te verwachten 'een wassen neus' want tot op heden is niets verbeterd./ veranderd.
Jeroen van Inkel heeft ook geen enkele affiniteit met de Radio5 luisteraar van voor zijn komst in januari 2018.
Eerst luisterden wij nog wel iedere dag naar Radio5 vanaf 10 uur , maar op een of andere manier blijven we steeds meer bij andere zenders "hangen" .
Radio2, Radio538, Radio10.
Dit heeft met onze leeftijd niets te maken maar wel met de normale presentatie van de diverse DJ's.

Het zou omroep MAX sieren om toch nog eens te denken over een andere invulling voor de presentatie van de ochtendshow en de Radio5 luisteraar ook niet langer aan de OPRECHTHEID van de woorden van Jan Slagter in het interview hoeft te twijfelen.

Zou Jan Slagter zelf ook dagelijks tussen 7-10 uur naar Radio5 luisteren?


Geschreven door:  

Gretha

2 april 2018 - 13:17 uur

Heb echt geprobeerd om aan Jeroen te wennen maar nee, die schreeuwerige vervelende DJ toon, soms te platte praat, vaak niet luisteren naar de gasten het went niet. Een tijdje geleden reageerde hij op tv op het vertrek van Edwin Evers en hij blijkt normaal te kunnen praten. Waarom niet op de radio???? Het plezier om 's morgens van 07.00-10.00 naar Radio 5 te luisteren is er niet meer, er staat nu vanaf zeven uur een andere zender op. Vanmorgen (2e Paasdag) tegen half tien zette ik radio aan en hoorde een hele prettige stem, bleek van Jeroen Latijnhouwers te zijn.....een verademing.
Ik heb niet de illusie dat dit door iemand van Max gelezen wordt anders werd er toch wel wat met de reacties gedaan? En zou van Inkel zich eigenlijk wel op zijn plek voelen op 5? Blijkbaar is de luisteraar bijzaak en de presentator hoofdzaak bij Max. We zijn nu nog lid van die club maar overwegen het lidmaatschap op te zeggen.


Geschreven door:  

Henry

2 april 2018 - 09:47 uur

Ik dacht vanmorgen dat ik de radio op de verkeerde zender had staan.
Wat een rust op radio
Geen popie J v Inkel maar de fijne rustige stem van Jeroen Latijnhouwers.
Laat de heer v Inkel hier een voorbeeld aan nemen.


Geschreven door:  

Ineke Barend

28 maart 2018 - 17:19 uur

Ja .... Jeroen van Inkel is in deze opvolgingskwest ie ook wel de "deskundige" aan wie je vragen kunt stellen over de nieuwe opvolger van Edwin Evers voor de ochtendshow op Radio 538.
Voordeel is dat Frank Dane zowel bij Radio 538 als bij Boulevard wel een op normale toon pratende DJ / presentator is.
Dat punt kan dan zowiezo al niet een bron van ergernis worden dat ook de luisteraars van Radio 538 gaan afhaken bij Frank z'n nieuwe ochtendshow.
Pluspunt is ook dat Frank Dane al een show bij Radio 538 heeft en wellicht ook gezien zijn leeftijd (36) nog flexibel genoeg is om wel iets uit te doen op eventuele suggesties van zijn luisteraars.

Ik kan mij niet voorstellen dat er bij MAX in gesprekken inzake de vervanging van de Wekker Wakker show echte deskundigen om hun menig is gevraagd inzake de keus de juiste man / vrouw op deze plek neer te zetten.
Ook DJ's hebben een beperkte "houdbaarheid" en dan is het heel verstandig om, zoals Edwin Evers eind van het jaar nu ook doet , te stoppen op je hoogtepunt.


Geschreven door:  

Louw

28 maart 2018 - 10:25 uur

Helaas Alfred,
De reacties worden minder omdat mensen niet gehoord worden.
Jeroen van Inkel zegt vandaag in het AD dat hij niet kan inschatten of de radio 538 luisteraar ene Frank Dane wel ziet zitten als opvolger Edwin Evers.
Leest hij deze commentaren dan niet?
Op Radio 5 is er ook een enorme inschattingsfou t gemaakt met de nieuwe radiomanager en Jeroen die volgens mij steeds meer luisteraars verliest.
Luister al een tijd niet meer tussen 7 en 10 en erger me ook steeds meer aan muziekkeuze van andere programma's op radio 5.
De veranderingen gaan echt te snel!
Inhoudelijk gaat de zender er in ieder geval niet op vooruit met types als Jeroen.


Geschreven door:  

Alfred Peters

27 maart 2018 - 11:36 uur

Ongelooflijk dat de Jeroen van Inkel die bij Boulevard sprak over het vertrek van Edwin Evers bij 538 , dezelfde is als de Jeroen van Inkel op Radio5.
Hij kan dus wel met een normale stem praten. Jammer dat hij dat nog steeds niet doorvoert op Radio5.
Wat mij heel erg stoort is dat veel suggesties van de luisteraars van Radio5 hier over gaan en Jeroen dit gewoon negeert.
Het wen -er -maar -aan stadium is inmiddels wel verstreken.
Het advies van Jan Slagter aan Jeroen om naar de Radio5 luisteraars te luisteren en hier ook iets mee te doen , dat lijkt Jeroen ook volledig naast zich neer te leggen.
Als Jeroen op TV is , zichtbaar dus, praat hij dus wel normaal. Maar helaas blijft Jeroen op Radio5 nog steeds zoals hij het zojuist in z'n show zelf noemde : op z'n "Theaters" praten.

Jeroen is ook beter in interviews geven , dan dat hij zelf gesprekjes voert met mensen .
Hij komt ongeïnteresseer d en stuntelig over en hakkelt veel.
Ook zijn er voor hem veelal onderwerpen bij waarbij hij zich wel lijkt te generen om over zulke huis-tuin- en keuken actualiteitjes gesprekjes te moeten houden . (Adam Curry zal zich hier ook vast wel over verkneukelen )

Wellicht is het een idee voor Jan Slagter om eens te zien of Jeroen z'n plek bij de Radio studio om kan wisselen voor een plek in de
TV studio voor de camera dus.
Dingen veranderen nu eenmaal en dan kun je beter van de nood een deugd zien te maken.
En Jeroen : wil je svp de " hallo allemaal " jingle
niet meer laten horen totdat de nieuwe serie van de Luizenmoeder weer op TV is. Je loopt echt achter de feiten aan en op deze manier wordt " hallo allemaal" wel erg irritant.

Inmiddels lijken de reacties op de diverse forums wat minder, maar als de luisteraars merken dat er toch niets verbeterd of veranderd dan haken ze gewoon af zonder verder energie te stoppen om dit te melden op deze forums.
Doe er je voordeel mee.


Geschreven door:  

Ed savenije

21 maart 2018 - 09:49 uur

Je dag is goed met Jeroen van Inkel. Deze man is met zijn uitgesproken DJ stem is een verschrikking op NPO 5 van 07.00 tot 10.00 uur.
Ik was een trouwe luisterraar van het programma Wekker Wakker met Manuela Kemp en Henk Mouwe. Sinds de komst van Van Inkel dacht ik , het zal wel wennen, maar niets is minder waar. Het gelul met die verschrikkelijk e DJ stem past niet bij Omroep Max !!!


Geschreven door:  

Fam. Trooster

21 maart 2018 - 09:22 uur

van Inkel praat eens wat minder en draai de muziek die we gewend zijn op Max.
Jaren 60, 70 en 80 muziek.
Je begint al aardig je eigen keuze te draaien.
Daar zijn wij niet van gediend.
Het gaat niet om jou maar om de luisteraars.


Geschreven door:  

Ton Pennings

20 maart 2018 - 12:21 uur

Luister nou toch eens naar je luisteraars.... .........!!!!!! ! En stop met Jeroen in de ochtend !!!!!!!
Ik heb al veel vrienden en kennissen die zijn afgehaakt om naar radio5 te luisteren gedurende de morgen van 7 tot 10 uur.
Neem de moed om toe te geven dat dit geen juiste keuze is geweest......me t alle respect voor Jeroen.


Geschreven door:  

Ingrid

11 maart 2018 - 12:57 uur

Inderdaad draait Jan Rietman ( ook Omroep Max) ook hedendaagse muziek .
Ik heb het idee dat iedereen met een eigen radioshow in eerste instantie de eigen muziekkeus draait.
Op de verzoekjes na waarbij de luisteraar muziek mag aanvragen.
(de "Blijmakers" bij Tineke b.v.)

Uitzondering hierop zijn de Arbeidsvitamine n met Hans Schiffers, waarbij de inhoud van het programma wel wordt samengesteld uit muziek die door de luisteraars wordt aangevraagd.
Maar dit programma is dan ook van AVRO/TROS en niet van Omroep Max.

Jan Slagter van Omroep Max zegt dan wel dat de presentatoren naar de luisteraars moeten luisteren omdat Omroep Max de programma's voor de luisteraars maakt en niet omdat de presentator het alleen maar zelf leuk vindt.

In de praktijk blijkt tot nu toe dat bij Omroep MAX Zeggen en Doen toch twee heel verschillende dingen zijn.
Ik heb inmiddels de hoop op verandering/ver betering opgegeven omdat met name een paar Omroep Max DJ's zich de wet niet laten voorschrijven.
Ook al vraagt hun Baas Jan Slagter hen om dat wel te doen.


Geschreven door:  

Jolanda

11 maart 2018 - 02:48 uur

Helaas zelfs bij jan rietman vandaag merkte ik muziek uit deze tijd!!! Waarom
Jullie gooien eigen glazen in


Geschreven door:  

Leo

9 maart 2018 - 10:38 uur

Volgens mij wordt Jeroen zijn dag steeds slechter. Ik luister tegenwoordig helemaal niet meer naar NPORADIO5. Via Ziggo is er een prima app, Stingray music met tientallen kanalen 50, 60 en 70 muziek zonder dat slappe lispelende geouwehoer van dhr van Inkel. Bluetooth naar versterker en prima geluid. Te downloaden in playstore. Ik kom weer terug wanneer Jeroen verdwenen is en ook de zendermanager zijn biezen heeft gepakt. Ik wil geen Madonna Doemaar en andere 80 90 jaren muziek. Deze periode is voor mij pure armoede.
Wel jammer dat 1 man zo een invloed heeft op een radiozender. Aan de luistercijfers januari zie je al dat nporadio5 marktaandeel heeft verloren. Benieuwd of deze op een juiste manier worden geïnterpreteerd , of dat men blind blijft voor de kritiek van de luisteraar.


Geschreven door:  

Sietze Osinga

6 maart 2018 - 10:36 uur

Ik vind het heel jammer,dat Manuela en Henk weg zijn bij het ochtend progamma Wekker wakker.
De keuze om Jeroen van Inkel deze twee te vervangen,is een totaal verkeerde geweest.
Omroep Max is geen Veronica en derhalve past dit stemgeluid niet in dit progamma.
Ik denk dat veel oudere luisteraars hierdoor afhaken.
Laten we hopen,dat er goed wordt gekeken naar de vele negatieve reacties en dat daar iets mee wordt gedaan.
Jammer!


Geschreven door:  

Mirjam

5 maart 2018 - 17:34 uur

Vanmorgen even voor 10 uur een Interview waarin Jeroen van Inkel ook aan Jan Slagter vraagt of hij iets zou willen zeggen tegen de mensen die moeten wennen aan "je dag is goed" .

Hele interview te beluisteren via NPORadio5 App


Geschreven door:  

Frans

5 maart 2018 - 10:39 uur

Jeroen van Inkel is de verkeerde DJ op de verkeerde zender en zeker op het verkeerde tijdstip.
Zo wil ik niet meer wakker worden.
Die man denkt nog steeds de popie DJ te moeten uithangen zoals destijds bij Veronica.
Nog even en dan word er ook hiphop/house gedraaid net als op radio 2,
dat was vroeger ook een fijne zender.
Ik hoop niet dat radio 5 ook die kant op gaat


Geschreven door:  

Paul Roosen

2 maart 2018 - 11:01 uur

Ik kan mij helemaal aansluiten bij Rita en alle voorgangers. Tot 2 januari vond ik dit een geweldige zender.Helaas kwam dhr van Inkel en ik weet niet waar ze hem hebben opgeduikeld, maar sinds 2 januari luister ik in principe niet meer naar deze zender van 07:00 uur tot 10:00 uur. Een enorme inschattingsfou t van Jan S voor omroep Max.


Geschreven door:  

Rita

1 maart 2018 - 13:00 uur

Naar radio 2 en 3 wordt hier in huis nooit meer geluisterd vanwege de manier van presenteren, onderliggende ruis tijdens het praten van de dj's, etc. Radio 5/Max/Nostalgia was een prettige overstap, een fijne zender met een eigen identiteit, Helaas is de tijd tussen 7 en 10 nu ingevuld met een manier van presenteren waarvoor ik juist gevlucht was. Dus de afgelopen twee maanden tussen 7 en 10 radio aan en radio snel weer uit, in de hoop dat de vele reacties van luisteraars verandering in de manier van presenteren zouden hebben gegeven. Maar helaas. Het blijft nu stil in huis.


Geschreven door:  

Henry

1 maart 2018 - 09:04 uur

Jeroen gaat gewoon weer als een razende Roeland tekeer.
Ik haak nu definitief af.


Geschreven door:  

Henry

28 februari 2018 - 23:43 uur

Ha Henry,

Dank voor je berichtje en fijn dat je luistert.
Goede tip, ga m'n best doen!

Fijne woensdag,

Jeroen van Inkel


Uw oorspronkelijke bericht was:
Hoi Jeroen,
ik heb nog een tip voor jou over je bloedneus:
Probeer eens een uitzending met je gewone stem te praten en niet met die geforceerde dj stem.

Dit bericht kreeg ik dus van Jeroen, hij gaat dus zijn best doen om met een normale stem te praten.


Geschreven door:  

Henry

28 februari 2018 - 09:00 uur

Valt wel op dat Jeroen tijdens een uitzending een bloedneus krijgt.
Komt vast door die geforceerde dj Veronica stem die hij gebruikt.
Tip: probeer eens normaal te praten misschien ben je dan van de bloedneus af.
Zijn vervanger deed het prima.


Geschreven door:  

José

27 februari 2018 - 10:48 uur

Jeroen naar huis vanwege opnieuw een breeduit gemeten bloedneussituatie.
Vervelend voor hem maar wat doet Rutger het goed als zijn vervanger.
Prettige , rustige stem en met zijn (pas) 36 jaar jong m.i. heel geschikt om de npo5 luisteraar weer terug te winnen tussen 7-10 uur.
Wij wensen Jeroen het beste maar hopen toch dat Rutger heel lang zal waarnemen.


Geschreven door:  

Marit

24 februari 2018 - 01:31 uur

Wanneer je het programma van Jeroen ,zoals HenkJan in de voorgaande reactie zegt, hartstikke leuk vindt en ook zegt te jong te zijn voor Max.... is het het wel duidelijk dat Jeroen de qua leeftijd wel bij Radio5 /Max behorende luisteraars nooit zal kunnen boeien op de manier zoals hij nu presenteert.
Je mag toch hopen dat er iets met alle negatieve reacties gedaan wordt, anders blijft Jeroen gewoon de , voor -te jong voor Max luisteraars- , goede man op de verkeerde plek en zal Radio5 tijdens de van Inkel uren meer luisteraars gaan verliezen.

Het kan natuurlijk ook het voorop gestelde plan zijn geweest om met het aantrekken van Jeroen van Inkel de oudere luisteraars te "lozen" .
In dat geval is Jeroen wel de goede man op de goede plek bij Omroep Max.


Geschreven door:  

Henkjan

23 februari 2018 - 23:51 uur

Tjongejongejong e wat een reacties. Ik heb nog niet eerder naar radio5 geluisterd maar luister al wel m'n halve leven naar Jeroen. Was hem even kwijt maar nu net weer gevonden! Hartstikke leuk programma, Jeroen! Ik ben te jong voor max, maar er zijn wel meer programma's van max waar jongeren heel veel naar kijken. Wordt elke dag wakker met een lach!


Geschreven door:  

gravoria

22 februari 2018 - 14:10 uur

Beste Max,
Weet je wat nu zo jammer is; ik luister heel graag de week van de jaren 60. Ik genoot er jaren van in februari. Want van 7 uur in de ochtend tot 6 uur, stond NPO5 aan.
Maar tegenwoordig zet ik de radio pas na 10 uur aan of over op NPO5 en dat vergeet ik helaas vaak.
Dan ben ik bezig en denk er soms pas aan om half een en heb ik ook een stukje Tineke gemist.
Elke week probeer ik wel even Jeroen, hij moet tenslotte wennen dacht ik.
Maar ik kan er niet aan wennen , de drukte, het snelle gepraat.
Heel jammer van de gezellige radio ochtenden.


Geschreven door:  

G.C. Dielissen

19 februari 2018 - 18:19 uur

Waarom wordt er met al die slechte berichten over DJ Jeroen van Inkel niets gedaan? Wij worden al jaren wakker met NPO programma radio 5. Tot nu toe met veel genoegen.
Nu haken wij, na toch steeds maar weer proberen, echt af. Echt niet lekker wakker worden, met zo'n zenuwen-stem.. Weer 2 luisteraars minder!!!


Geschreven door:  

M Hillen

15 februari 2018 - 10:22 uur

Tijd voor mijn reactie .Draai alsjeblieft muziek uit 40 er 50 er en vroeg 60 er jaren.. Wat er nu gedraaid wordt hoor je overal. Mooie muziek van bv Frank Sinatra hoor je nergens meer ,waardeloos!! Ik zit toch echt binnen de doelgroep van omroep Max, begin 70.


Geschreven door:  

Yvonne

13 februari 2018 - 11:05 uur

Wat jammer dat er helemaal niets met de stroom aan kritiek wordt gedaan.
Gelukkig is het nu weer tijd voor de arbeidsvitamine n.
Kan radio 5 weer aan.


Geschreven door:  

Jan

7 februari 2018 - 21:22 uur

Natuurlijk staat de tijd niet stil en maakt ook radio 5 een ontwikkeling door. Echter, de doelgroep wordt met de nieuwe "DJ" Jeroen van Inkel echt niet bereikt. Wij, de doelgroep, stemmen af op radio 5 omdat we graag onze muziek uit de jaren 50 en 60 horen met stemmen die daarbij passen. Jan Rietman doet het op zaterdagmorgen heel goed. Zo'n soort stem zou de heel week bij wekker wakker moeten klinken. Dat drukke gedoe door Jeroen bevalt ons helemaal niet. Wakker worden met Jeroen is niet gelijk aan lekker rustig de dag beginnen met een praatje en een muziekje dat past bij onze doelgroep. Tenminste....is de doelgroep nog steeds dezelfde? Ga hier wat aan doen want dat kost heel veel luisteraars.


Geschreven door:  

henry

7 februari 2018 - 11:00 uur

Je dag is goed ? Mijn dag is helemaal niet goed.
Wat een gewouwel van de heer van Inkel.
Ik ga ook maar zo als zo velen tot 10.00 uur op zoek naar een andere zender.
Jammer dat Jeroen nog steeds niet door heeft hoe je een programma op radio 5
moet maken.


Geschreven door:  

Theo

5 februari 2018 - 10:40 uur

Beste Jeroen. Dit is niet de zender voor jou. Wij willen 's morgens met wat rustigere ouwe gouwe muziek en zonder te veel geleuter wakker worden. Zoals dat met Henk gebeurde.
Dacht in het begin ook dat ik een verkeerde zender te pakken had. Hopelijk wordt deze miskleun spoedig hersteld. Voorlopig switchen we 's morgens over naar een andere zender.


Geschreven door:  

Leny

2 februari 2018 - 11:21 uur

Sorry, maar we missen Henk. Als Jeroen is aangesteld om een nieuw publiek erbij te krijgen, dan gaat dat misschien lukken. Maar het publiek van wekker wakker is zwaar teleurgesteld. Na al die jaren smorgens wakker te zijn geworden met radio 5, denken we er nu over een andere zender te kiezen. Voor Henk bleven we even langer in bed, maar Jeroen kan ons niet boeien.
Jammer Max, zou toch maar iets doen met alle kritiek.


Geschreven door:  

Anneke Bonsen

1 februari 2018 - 10:28 uur

Ook ik ben zwaar teleurgesteld door de vervanging van Henk en Manuela, heb het nu een maand geprobeert maar wat is dit erg op de vroege ochtend zo,n dj stem die zichzelf graag hoort praten kan Jeroen niet normaal praten?. Ik luister al jaren naar radio 5 speciaal een dab radio gekocht. de muziekkeuze is iets beter geworden want dacht in de 1e week naar radio 3 zat te luisteren zo wil ik niet wakker worden, ook het item met de meneer die ergens in het land staat slaat nergens op. Gelukkig af en toe nog een intervieuw over een normaal onderwerp. Maar de druppel was vanmorgen dat Jeroen opmerkt dat hij iets beter moest articuleren want de oude mensen verstonden hem niet, hallo, voor wie is radio 5 bedoelt!,!
En oude mensen dat is toch geen opmerking. Ik ben 70 jaar en voel mij absoluut niet oud, maar ga voortaan tot tien uur naar een andere zender heb geen zin in dat popie jopie gedoe s,morgens vroeg aan te horen de rest van de dag is prima op zaterdagochtend met jan rietman is een verademing,


Geschreven door:  

J.Daams

31 januari 2018 - 18:02 uur

Waar is de zalige rust van Kemp en Mouwe gebleven als je juist bent opgestaan. Sorry Jeroen maar dit is te veel herrie op dit vroege uur. Lijkt wel npo3. Sorry Max maar een duidelijk verkeerde keuze.


Geschreven door:  

Dick van der Hoff

31 januari 2018 - 13:07 uur

Moet nog wennen aan Jeroen. Programma van Manuela en Henk zat, lijk het, in een enigszins lagere versnelling. Ik moest in het beging echt even controleren of mijn radio op 5 was gestemd, het gaf eerder een NPO 3 of radio 2 gevoel. Twijfel of de programmamakers met van Inkel een goede keus hebben gemaakt.


Geschreven door:  

annemieke

30 januari 2018 - 12:25 uur

Was er nu echt niet iemand anders te vinden om Wekker wakker over te nemen ?
Jeroen van Inkel is echt een miskleun.
Ik heb het een tijdje geprobeerd maar ik haak nu ook af.
Die man denkt nog steeds dat hij een programma voor Veronica maakt met zijn
geforceerde dj stem.
Platenkeuze word ook minder ,je hoort bijna geen franse chanson of ''Henkie" meer.
Wat is het dan een verademing als je op zaterdagmorgen Jan Rietman hoort.


Geschreven door:  

Harry

29 januari 2018 - 10:42 uur

Ik luister nu zo als velen tot 10 uur naar een regionale zender.
Wat een misser om J van Inkel bij radio 5 te halen.
Ik snap niet dat hij zelf niet in de gaten heeft dat hij met zijn overdreven dj stem
alleen maar irritatie opwekt bij de luisteraars van radio 5.


Geschreven door:  

Leo

28 januari 2018 - 22:29 uur

Jeroen van Inkel in de ochtend is nu helaas herrie, inhoudsloos en een zeer irritante dj stem. Jeroen vindt zichzelf heel belangrijk.
Misser van Max en Jan Slagter. Ochtend tot 10 uur rtvnh en om 10 uur gaat Radio 5 weer aan.
Jammer dat luisteraar zo wordt geminacht.Gezie n veel voorgaande reacties denk ik dat Jeroen zich of moet aanpassen of moet verdwijnen naar Radio2 of Veronica


Geschreven door:  

Marian

25 januari 2018 - 17:54 uur

Helaas, Jeroen!
Ik haak af bij het ochtendprogramm a Je dag is goed! Jouw manier van presenteren is zo overdreven en hyper!
Tot nu toe ben ik een trouwe luisteraar van heel veel radio 5 programma’s. Nu schakel ik voor 10 uur ‘s morgens over naar alternatieven.
Vanaf 10 uur ben ik weer terug.
Succes is jou gegund, maar het zou fijn zijn als de presentatie rustiger is, en al die onnodige riedels achterwege blijven.


Geschreven door:  

Yvonne

22 januari 2018 - 10:21 uur

Beste Jeroen,
Vrijdagavond was jij bij de slimste mens. Daar sprak je op een gewoon normale manier.
Ik hoop dat je zo dit programma nog eens gaat presenteren en als de muziek dan ook nog meer
'Max' wordt, ga ik ook weer voor 10 uur luisteren.
Probeer het over een paar weken opnieuw.


Geschreven door:  

B.Mierlo

17 januari 2018 - 10:50 uur

Wat een misser van MAX. Wat is nog het verschil met Radio 2 ; ik kies nu BNR of Classic FM. Ach met de remote binnen handbereik ben je zo van die 'popi-talk' van Van Inkel af.


Geschreven door:  

Marha

16 januari 2018 - 12:10 uur

Hoezo je voelt je thuis ?

Op de muziekkeus van " je dag is goed" is weinig aan te merken.
Maar m.i., en ook te lezen in de meeste reacties in het gastenboek, hebben deze ochtenduren toch veel meer behoefte aan een Presentator en niet zoals nu aan gehaaste en overdreven DJ.

Omroep Max, pak dan toch die kans om er mede voor te zorgen , om qua Luistercijfers ruim boven (de in gevarenzone verkerende zender) NPO Radio3 uit te komen.
De komst van Gerard Ekdom (geweldig! ) heeft immers bij NPO Radio2 wel voor een aanzienlijke stijging in de Luistercijfers gezorgd.
Is toch zeker aan zijn manier van presenteren te danken.
(Dus ook voor Jeroen...jij kunt er wellicht ook iets aan veranderen )

Vaste (trouwe) luisteraars haken nu af bij Radio5 en natuurlijk zit er een knop aan de radio etc. etc....maar om zo met luisteraars om te gaan lijkt mij toch niet echt
de opzet van het "je voelt je thuis"- gevoel.

Ik gaf dit programma een kans en ben er nu wel uit.
Na een " proeftijd " van 2 weken "je dag is Goed" ga ik mezelf tussen 7-10 uur niet meer ergernis bezorgen.
Vanaf 16 januari zal bij ons vanaf 10 uur pas weer de radio op NPO Radio5 komen te staan.
Met Hans Schiffers en de Arbeisvitaminen , dan is vanaf dat tijdstip ook "mijn dag weer Goed" op NPO Radio 5.


Geschreven door:  

renee

16 januari 2018 - 09:56 uur

Ik sluit mij aan bij alle voorgaande reacties, Jeroen stop er maar mee!


Geschreven door:  

Ellen Blom

14 januari 2018 - 13:46 uur

Jammer, jammer, jammer. Wij worden niet meer zo gezellig wakker. Wij hebben tot op heden Jeroen het voordeel van de twijfel gegeven maar nu haken wij toch echt af. Wat een herrie maakt die man.
De muziek is ook niet meer wat het geweest is.
Wij hopen dat er aan een verandering wordt gewerkt.
Nu eerst zoeken waar wij na 07.00 uur in de ochtend op af gaan stemmen.


Geschreven door:  

Annemieke

12 januari 2018 - 22:10 uur

Jammer dat er luisteraars weg gaan, maar ik ben een nieuwe. Ik moest de frequentie nog opzoeken, want ik had NPO5 nog niet eerder gevonden. Ik luister al jaren naar programma’s van Jeroen en moet nu wel wennen aan deze muziek, maar dat komt wel goed. De dag begint weer met een glimlach. Fijn dat je terug bent in de ochtend, Jeroen!
Groeten van een bijna-vijftiger .


Geschreven door:  

J.van der Kolk-Zoet

12 januari 2018 - 10:33 uur

Vraag, mag de heer van Ginkel zijn eigen muziek keuze draaien? ik hoor weinig nostalgie, en ik denk dat veel luisteraars afhaken, past niet bij ons luisterpubliek. missen het knusse gebabbel van Maan en Henk. jammer, jammer. Ineke.


Geschreven door:  

Henk de Jong

12 januari 2018 - 10:32 uur

Beste Jeroen, mijn dag begint sinds twee weken minder goed. Alles moet een kans hebben. Daarom luisterde ik twee weken naar je nieuwe programma. Ik, man van 63 jaar, liefhebber van allerlei muziek tussen jaren 50 en 90, en 9 jaar lang trouw luisteraar van Wekker Wakker, ben niet gelukkig met de grote verandering. In de loop der jaren zorgden verschillende presentatieduo' s met Henk Mouwe als constante voor een lekker ontspannen, rustig, gezellig, belangstellend en informatief radioprogramma op een gewone spreektoon doorspekt met muziek waar ik van hou met af en toe ook nieuwe muziek. Een programma waarbij naar mijn gevoel de presentatoren niet nadrukkelijk op de voorkant traden, niet zichzelf heel belangrijk vonden en dienend waren naar hun luisteraars. Na twee weken moet ik helaas tot de conclusie komen dat jouw programma niet het mijne is. Mijn ervaringen kloppen aardig met de minder goede ervaringen van verschillende voorgaande reactiegevers. Heel af en toe in een interview vergeet je even je extra lage dj-stem op te zetten en krijg ik een idee van je natuurlijke stem die best prettig zou kunnen zijn. Waarom klinkt je stem steeds alsof je op de hielen gezeten wordt? Het is toch een ochtend programma. Nog steeds voor de iets oudere doelgroep? Het mag best een heel stuk rustiger. Je grapjes en je humor komen erg gemaakt over. Waarom zo'n lange jingle iedere uitzending die uiteindelijk alleen en vooral naar jouw naam toe leidt? In verschillende interviews (niet allemaal!) lijk je meer bezig om jezelf te etaleren dan om de geïnterviewde tot zijn recht te laten komen. Ik zou nog wel even door kunnen gaan maar dat heeft weinig zin. In de laatste uitzending van Wekker Wakker was een fragment te horen van Henk Mouwe bij de start van dat programma 10 jaar geleden.Het viel Manuela en Henk daarbij op dat de manier van presenteren en het stemgebruik in die jaren zo veranderd was. Ook Henk had toen nog zo'n DJ-stem, hoewel minder sterk dan jij nu gebruikt. In die zin is jouw manier van presenteren een stap terug in de tijd. Ook de aangepaste muziekkeuze is niet waar ik naar uitkijk op een nieuwe morgen. Kortom ik zal naar een andere zender gaan zoeken. Over een maand of drie zal ik je nog eens opzoeken. Misschien is er dan iets veranderd.
Waarschijnlijk kan jij er ook niet veel aan doen, is de keuze voor deze verandering ingegeven door het verlangen om een jongere doelgroep aan te spreken. Het blijft spijtig dat ik ook al met mijn leeftijd niet meer zo interessant ben als luisteraar. Ik ben toch zo benieuwd of er op weg naar deze verandering ook een onderzoek is geweest onder de luisteraars en of na pakweg 3 maanden een onderzoek gehouden gaat worden om te kijken of er veel oude luisteraars zijn weg gelopen.
Ondanks alles wens ik je veel succes met je nieuwe programma en hoop van harte dat het je lukt om de komende tijd te veranderen van een drukke DJ naar een aangename dienende presentator van een plezierig en ontspannen ochtendprogramm a voor laten wij zeggen de 50 plussers.
Met een vriendelijke groet,
Henk de Jong


Geschreven door:  

John

11 januari 2018 - 20:40 uur

waardeloos programma, heb maar weer een regionale zender opgezocht.


Geschreven door:  

Yvonne

8 januari 2018 - 11:03 uur

Heb niets tegen Jeroen, maar hij hoort niet op deze zender thuis. Heel erg jammer, weer een paar mooie uren verloren op radio 5. Wacht nu maar tot 10 uur om de radio op 5 te zetten. Daarvoor op zoek naar een andere zender.


Geschreven door:  

herman

6 januari 2018 - 01:18 uur

Jeroen praat alsjeblief op de radio gewoon hoe je thuis ook praat ,of praat je altijd zo?
Een heeeele goeieee morgennnnn ,hierrrr komennn de beachboysssss
op radiooooo 5 met good vibrationsssss..
Heb je zelf niet het gevoel dat je in de verkeerde film zit?


Geschreven door:  

Conny

5 januari 2018 - 17:53 uur

Vreselijk die popie jopie op radio 5 in de ochtend, DJ gezeur en wat vindt hij zich zelf goed, zelfs een jingle!!!!! Kortom wegezen!!!!


Geschreven door:  

Fred

4 januari 2018 - 18:17 uur

Na jaren van fijne muziek en gepraat van rustige presentoren zitten we nu weer in het eindeloze Jopie-popie gelul zoals op de 2 en 3 van NPO.
Jammer. Voor mij geen NPO meer.


Geschreven door:  

Marijke

3 januari 2018 - 13:58 uur

Zo'n druktemaker als Jeroen past naar mijn in ziens niet bij radio 5 en dan ook nog
vroeg in de morgen geprogrammeerd!!
Jeroen een tip: Luister eens goed naar de andere programma's op radio 5
en pas je daar een beetje op aan.


Geschreven door:  

Fien

3 januari 2018 - 10:17 uur

Mijn dag begint echt niet goed met Jeroen van Inkel. Wordt op zoek gaan naar een andere zender in ieder geval tot 10.00 uur, Alle reacties van gisteren -(de eerste) Je dag is goed -gewist?


Geschreven door:  

Gerrit

2 januari 2018 - 22:49 uur

Ik merk eigelijk al wel een tijdje dat het relaxte sfeertje van het mooie Radio 5 (Nostalgia) weg is. Het (Nostalgia) is er niet voor niets vanaf gehaald. Hiervoor was het tot begin jaren 80 muziek, nu hoor je ook hedendaagse muziek waar je op de andere zenders mee doodgegooid wordt. 3fm is verschoven naar radio 2 en radio 2 is verschoven naar radio 5 en radio 5.... doe het er maar mee. Heel erg jammer.


Geschreven door:  

Frits

2 januari 2018 - 17:19 uur

Jeroen van Inkel had gemeld dat hij zich zou aanpassen aan radio 5,denk dat hij daar
alleen de muziekkeuze mee bedoeld.
Hij is nu eenmaal een dj en geen presentator en dat zal
niet gauw veranderen.
Ben het ook eens met een vorige schrijver , die het zo mooi omschreef dat de turbo er af mocht.
Ik heb niets tegen Jeroen maar of zijn stijl van radio maken geschikt is voor radio 5 ??


Geschreven door:  

Anouk

2 januari 2018 - 17:07 uur

Hier een bericht van mij...
Kom zeg, je kan geen eeuwen stil blijven staan bij ouwe uit de jaren 50. Stil staand is achter uit gang. Wil je als luisteraar die muziek, kom lekker een cd van die jaren. Radio 5 is een zender in beweging...prim a zo. Tijdperk Henk is nu voorbij, en hopa nu een ander tijdperk met Jeroen. En ik heb geluisterd vanmorgen, prima Jeroen. Gewoon lekker door gaan.. Er zullen luisteren gaan en nieuwe luisteraars komen. Nu houden we op met mopperen over deze zender Radio 5 en over Jeroen.
Ik ben blij met Jeroen!!!!!!!!! !


Geschreven door:  

Joke

2 januari 2018 - 15:14 uur

Vanmorgen Jeroen van Inkel aangezet. Geen zinnig woord gehoord. Veel eh...eh... hij moet misschien nog wennen, maar zo was het zeker geen aanwinst voor radio 5. Muziek, geen klacht over.
Joke


Geschreven door:  

henry

2 januari 2018 - 13:11 uur

Vanmorgen Jeroen gehoord bij zijn debuut op radio 5.
Jeroen haal alsjeblief de turbo er af,het hoeft voor de radio 5 luisteraar niet
meer zo flitsend als je gewend was bij Veronica/538.
Laat de achtergrondmuzi ek weg als je aan het woord bent en niet te veel jingles .
Muziek keuze weinig op aan te merken,maar laat het wel een ''ouwelullen'' zender blijven.