Bert Haandrikman in de startblokken


Op maandag 3 september maakt Bert Haandrikman zijn debuut bij MAX op NPO Radio 5!

Om dit Facebook-bericht te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.

Elke maandag tot en met donderdag is hij te horen in zijn nieuwe programma. Met het nieuws van de dag, de beste muziek ooit gemaakt en een grote rol voor de luisteraars.

Omarmen

“Ik ga de luisteraars van NPO Radio 5 omarmen. Elke dag opnieuw en op een bijzondere manier. Hoe? Dat hoor je straks tussen de middag!”, blikt Bert Haandrikman vooruit op zijn nieuwe programma. De kersverse MAX-radiopresentator liet in zijn jaren op NPO Radio 2 ook al horen dat hij zijn luisteraars koestert.

De naam

Ondertussen is Bert Haandrikman druk bezig met het vinden van een naam voor zijn nieuwe programma. Luisteraars kunnen de komende dagen op Berts Facebookpagina volgen hoe hij zich het hoofd breekt over de perfecte programmatitel. Volgens Bert hoeft niemand zich daar zorgen over te maken: “Wees gerust, die naam gaat er komen. Op tijd voor het begin van dit nieuwe avontuur.”

Bert Haandrikman hoor je vanaf maandag 3 september elke maandag tot en met donderdag bij MAX op NPO Radio 5.

Het nieuwe programma van Bert Haandrikman
Vanaf 3 september elke maandag t/m donderdag
Van 12.00 tot 14.00 uur op NPO Radio 5


Laat een reactie achter




Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



8 reacties





Geschreven door:  

Gerard Kievits

6 september 2018 - 15:08 uur

Een heel goed besluit om Bert op dit tijdstip een uitzending te geven. Voor mij een van de beste .


Geschreven door:  

John Boogaert

5 september 2018 - 15:30 uur

Fijn te zien dat Bert zijn kwaliteiten ook op radio 5 laat zien! Vele jaren heb ik genoten van zijn programma op radio 2. Hopelijk is toont hij zich een waardige opvolger van Tineke, die het dik verdient om het rustiger aan te doen. Ik wens hen allebei veel werkplezier en vele luisteraars die aan hun lippen hangen.


Geschreven door:  

De zwaan

3 september 2018 - 15:47 uur

Gaan we de verkeerde kant op met muziek voor de oudere . Je gaat een heleboel luisteraars verliezen hoor. Als het die schreeuw muziek blijft zeg ik mijn abonnement van Max op de radio gaat uit Bert.


Geschreven door:  

Cees Maas

3 september 2018 - 14:21 uur

ik ben het helemaal met de vorige reactie eens. weer een schreeuwlelijk erbij die geen binding heeft met de doelgroep.
Dit wordt een radio 2 zender met een veel jonger publiek. De oudere luisteraar had een goed zender met 50,60 en 70-jaren muziek. maar dat is helaas radio5 niet meer.
Jammer want deze groep luister nog naar de radio. ik haak ook af.


Geschreven door:  

Kees Pennings

3 september 2018 - 11:29 uur

jammer dat Tineke weg is, maar ik denk dat Jeroen het ook wel goed gaat doen


Geschreven door:  

Hans Marechal

2 september 2018 - 15:16 uur

Waar is Ron Brandsteder gebleven? Was altijd gezellig zaterdagmiddag. De tijden zullen veranderd zijn.
Helaas ook de muziek op radio 5. De nostalgische muziek (uit de jaren 50, 60 en 70) hoor je bijna niet meer.
Ik luister al vanaf het begin naar deze zender, maar niets is meer zoals voorheen.
Waar zijn de tijden met Manuela, Henk Mouwe, Tineke (nu enkel vrij en zat.)
en Ron. Ik mis ze.
Ik moet eigenlijk naar een andere zender, maar ik wil niet. Ik wil die muziek terug!!!


Geschreven door:  

Anna

2 september 2018 - 13:47 uur

Al weer zo’n druktemaker erbij! Ik sluit mij aan bij Theo Pistorius. MAX is niet meer ‘de MAX’ die ik leuk vond. Helaas begint Max af te glijden met van die nerveuse DJ’s. Jammer maar ik heb al andere zenders geonden.


Geschreven door:  

Theo Pistorius

2 september 2018 - 12:20 uur

Helaas schiet radio nostalgie langzaam maar zeker zijn doel voorbij, de bedoeling was om muziek van de jaren 50-60 en 70 uit te zenden, maar er komen steeds meer jongere dj's en die brengen hen eigen muziek mee. Maar ik hoor toch liever Ron Brandsteder en mensen van dat kaliber .Ik wil dus niet zeggen dat het slechte mensen zijn maar de muziek keuze is niet de mijne en wat ik rondom mij hoor ben ik niet de enigste.Ik luister al vanaf de start maar helaas schakel ik nu over op spotify.
Bij deze wens ik jullie nog een goede toekomst.
Groetjes Theo Pistorius