22 juni 2017 14:09


Laat een reactie achter




Plaats reactie



29 reacties





Geschreven door:  

Maud Schuitema

29 april 2017 - 09:28 uur

Als ik win dan roep ik; JABA DAB A DOE !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!


Geschreven door:  

sebastiaan posthuma

28 april 2017 - 22:45 uur

ik zou graag willen winnen omdat ik gek word van de constante storingen door de muziek heen als ik aan het mee bleren ben


Geschreven door:  

Roy

28 april 2017 - 18:39 uur

Een radio die overal in huis te plaatsen zou zeer welkom zijn en in de zomer mee de tuin in. En dan digitaal zodat de geluidskwalitei t overal gelijk is


Geschreven door:  

JacQ

28 april 2017 - 13:13 uur

DIGITAL RADIO.....BRING IT ON !!! THEN I CAN ENJOY NPO radio 5 in superb quality !!!!


Geschreven door:  

Hans Verhoeven

28 april 2017 - 12:41 uur

Zelfs mijn schoonouders hebben een Dab radio. Ze zijn inmiddels ruim 70 jaar en ik zit nog steeds met zo'n stoorzender


Geschreven door:  

Diny Gijsberts

28 april 2017 - 12:33 uur

New Experience of sounds


Geschreven door:  

Alicia

27 april 2017 - 07:01 uur

Onze radio is stuk op de badkamer, een nieuwe zou goed uit komen.
kunnen we weer zingen onder de douche :)


Geschreven door:  

M.Lenting

26 april 2017 - 23:00 uur

Geen idee wat het is maat mijn man is er vast weg van haha!!


Geschreven door:  

John

26 april 2017 - 22:16 uur

--------------- --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- ----------
.-= Met een DAB+ radio kan ik zonder problemen blijven luisteren naar Radio 5 =-.
--------------- --------------- --------------- --------------- --------------- --------------- ----------


Geschreven door:  

Lonneke

26 april 2017 - 21:07 uur

Dan kan ik op zolder, bij het doen van de was, heerlijk naar muziek luisteren :-) !!!


Geschreven door:  

Frank Hollander

26 april 2017 - 19:22 uur

Met een DAB Radio hoef ik niet te dubben over een goede ontvangst in Indonesie . Hallo Bandung !


Geschreven door:  

Marijke

26 april 2017 - 15:15 uur

Om ook buiten in de tuin naar de radio te kunnen luisteren!


Geschreven door:  

Mar Berger

26 april 2017 - 14:01 uur

Om overal de fijne muziek van Radio 5 te kunnen beluisteren.


Geschreven door:  

ludo huygen

26 april 2017 - 14:00 uur

ben van een oudere generatie en luister veel naar muziek uit de jaren 70 en 80 - dus heb liever zo een nostalgische radio dan al dat moderne spul (luisteren via internet of smartphone)


Geschreven door:  

Tobias

26 april 2017 - 13:30 uur

Music was my first love; and it will be my last.


Geschreven door:  

Diny Gijsberts

25 april 2017 - 23:22 uur

Ik werk met mensen met een beperking op een SW stekbedrijf en muziek houd de sfeer prettiger om in te werken !


Geschreven door:  

Bernie Hoevenaars

25 april 2017 - 23:22 uur

Mijn moeder heeft pasgeleden hartcomplicatie s gehad, en ook veel kaliumtekort. Ze is 82 jaar. Ze mist Radio 5 enorm (dit is echt haar muzeik), want mijn moeder weet niks van internet ofzo en tja dan hoort ze geen radio 5 meer... Ik zou haar enorm kunnen blij maken als ze radio 5 weer zou kunnen luisteren mocht ik een dab+ radio winnen.


Geschreven door:  

Anita L-E

25 april 2017 - 15:30 uur

Radio luisteren via de smartphone is niet om aan te horen. Ik hou mij daarom van harte aanbevolen om zo'n DAB+ radio te mogen ontvangen.


Geschreven door:  

Lotty

25 april 2017 - 13:17 uur

De muziek van radio 5 brengt me terug naar de mooie tijden van de jaren 60/70. Overdag luister ik via de telefoon en Bluetooth. Maar s'nachts kan ik het niet beluisteren. Zeer spijtig. Maar met een DAB+ kan dat natuurlijk wel!


Geschreven door:  

Marijke

25 april 2017 - 13:00 uur

Luisterden aan boord tijdens vakanties altijd naar radio 5 en missen dat nu enorm.


Geschreven door:  

Hans Goossen

24 april 2017 - 19:08 uur

Zit op de camping en luister via de tv of ifoon naar jullie maar op zo'n mooie radio zou het super zijn


Geschreven door:  

Harry Gloudemans

24 april 2017 - 16:12 uur

Wij volgen iedere dag, vanaf het opstaan tot ca 19.00 uur Radio 5 met heel veel plezier.
Het zijn voor ons dé arbeidsvitamine n en sfeermakers in huis. Heerlijk al die mooie muziek die iedere dag door het huis galmen.
Jammer dat we nog geen digitale radio in de auto of caravan hebben.


Geschreven door:  

Willem

24 april 2017 - 16:12 uur

Op de slaapkamer, er mee wakker worden!
Buiten met mooi weer!
Op vakantie!!
Te gek!!


Geschreven door:  

ria goedegebuure

24 april 2017 - 16:10 uur

de koffie staat klaar!


Geschreven door:  

Johan Bove

24 april 2017 - 16:00 uur

Kan ik ook buiten naar radio 5 luisteren, eindelijk !!


Geschreven door:  

Anneke van Dijk

24 april 2017 - 13:37 uur

Zou het erg leuk vinden lekker luisteren in de overkapping achter thuis!


Geschreven door:  

Hans van Os

23 april 2017 - 20:29 uur

Mijn vroegere herinneringen aan radio gaan terug naar ongeveer 1956. Ik woonde in Kijkduin, was 9 jaar en had voor mijn verjaardag een bouwdoos gekregen. Het was een Philips doos Electronic Engineer. Daarmee kon je een heleboel spannende dingen maken. Zo ook een middengolf transistorradio . Luisteren ging met een oortelefoontje. Als ik dan met m'n jongere broertje in ons tentje in de tuin mocht slapen, dan maakte ik van papier een toeter die je op het oortelefoontje kon schuiven en dan had je een soort van luidspreker.
Maar veel spannender was 's avonds in bed stiekum naar een hoorspel luisteren. Ik weet nog dat er een hoorspel was, "Sprong in het heelal" en dat was zo spannend dat ik niet meer boven de lakens uit durfde te komen om het radiotje uit te zetten.


Geschreven door:  

wil den hartog

22 april 2017 - 22:23 uur

wij zijn vanaf de start van radio 5 al fan heerlijke muziek vooral de jaren 50 60 70 dan denk ik weer aan mijn tijd op de brommer ik had een puch met hoog stuur in 1966


Geschreven door:  

Jannie

21 april 2017 - 23:43 uur

Jullie zijn van harte welkom.