26 april 2017 00:13

Plaats reactie

Reacties  

#14 Diny Gijsberts 25-04-2017 21:22
Ik werk met mensen met een beperking op een SW stekbedrijf en muziek houd de sfeer prettiger om in te werken !
#13 Bernie Hoevenaars 25-04-2017 21:22
Mijn moeder heeft pasgeleden hartcomplicatie s gehad, en ook veel kaliumtekort. Ze is 82 jaar. Ze mist Radio 5 enorm (dit is echt haar muzeik), want mijn moeder weet niks van internet ofzo en tja dan hoort ze geen radio 5 meer... Ik zou haar enorm kunnen blij maken als ze radio 5 weer zou kunnen luisteren mocht ik een dab+ radio winnen.
#12 Anita L-E 25-04-2017 13:30
Radio luisteren via de smartphone is niet om aan te horen. Ik hou mij daarom van harte aanbevolen om zo'n DAB+ radio te mogen ontvangen.
#11 Lotty 25-04-2017 11:17
De muziek van radio 5 brengt me terug naar de mooie tijden van de jaren 60/70. Overdag luister ik via de telefoon en Bluetooth. Maar s'nachts kan ik het niet beluisteren. Zeer spijtig. Maar met een DAB+ kan dat natuurlijk wel!
#10 Marijke 25-04-2017 11:00
Luisterden aan boord tijdens vakanties altijd naar radio 5 en missen dat nu enorm.
#9 Hans Goossen 24-04-2017 17:08
Zit op de camping en luister via de tv of ifoon naar jullie maar op zo'n mooie radio zou het super zijn
#8 Harry Gloudemans 24-04-2017 14:12
Wij volgen iedere dag, vanaf het opstaan tot ca 19.00 uur Radio 5 met heel veel plezier.
Het zijn voor ons dé arbeidsvitamine n en sfeermakers in huis. Heerlijk al die mooie muziek die iedere dag door het huis galmen.
Jammer dat we nog geen digitale radio in de auto of caravan hebben.
#7 Willem 24-04-2017 14:12
Op de slaapkamer, er mee wakker worden!
Buiten met mooi weer!
Op vakantie!!
Te gek!!
#6 ria goedegebuure 24-04-2017 14:10
de koffie staat klaar!
#5 Johan Bove 24-04-2017 14:00
Kan ik ook buiten naar radio 5 luisteren, eindelijk !!
#4 Anneke van Dijk 24-04-2017 11:37
Zou het erg leuk vinden lekker luisteren in de overkapping achter thuis!
#3 Hans van Os 23-04-2017 18:29
Mijn vroegere herinneringen aan radio gaan terug naar ongeveer 1956. Ik woonde in Kijkduin, was 9 jaar en had voor mijn verjaardag een bouwdoos gekregen. Het was een Philips doos Electronic Engineer. Daarmee kon je een heleboel spannende dingen maken. Zo ook een middengolf transistorradio . Luisteren ging met een oortelefoontje. Als ik dan met m'n jongere broertje in ons tentje in de tuin mocht slapen, dan maakte ik van papier een toeter die je op het oortelefoontje kon schuiven en dan had je een soort van luidspreker.
Maar veel spannender was 's avonds in bed stiekum naar een hoorspel luisteren. Ik weet nog dat er een hoorspel was, "Sprong in het heelal" en dat was zo spannend dat ik niet meer boven de lakens uit durfde te komen om het radiotje uit te zetten.
#2 wil den hartog 22-04-2017 20:23
wij zijn vanaf de start van radio 5 al fan heerlijke muziek vooral de jaren 50 60 70 dan denk ik weer aan mijn tijd op de brommer ik had een puch met hoog stuur in 1966
#1 Jannie 21-04-2017 21:43
Jullie zijn van harte welkom.