DAB+ in de auto? Dat kan!


Bert Kranenbarg doet 't voor

02 oktober 2017 07:14

Bekijk deze gouden tip voor het luisteren naar Radio 5 in je auto.



Om dit Facebook-bericht te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.




Laat een reactie achter




Plaats reactie



145 reacties





Geschreven door:  

Amos Wyatt Lening Fi

3 dagen geleden - 04:31 uur

Bent u op zoek naar een lening, persoonlijke lening, huislening, auto leningen, studentenlening , schuldconsolida tie lening, onbeveiligde lening, risicokapitaal, enz. ... of u om een of meer redenen de lening van een bank of financieel instituut geweigerd? U bent op de juiste oplossingen voor het krediet! Wij zijn een particuliere kredietverlener , wij bieden leningen aan bedrijven en particulieren met een lagere rente en kosten van 2%. Dus als u geïnteresseerd bent in een snelle en makkelijke lening. Contact email

Beste wensen
Secretaris.


Geschreven door:  

Ryan Jeremy

3 dagen geleden - 20:10 uur

Hallo,ik ben RYAN JEREMY,die momenteel in Nederland woont.Ik ben op dit moment een weduwe met vier kinderen en ik ben sinds mei 2016 in een financiële positie geweest en moest mijn rekeningen herfinancieren en betalen.Ik probeerde te zoeken voor leningen van meerdere particuliere bedrijven en zakelijke leningen,maar nooit succesvol en de meeste banken hebben mijn creditcard gedaald.Maar God wilde,toen ik aan een man van God werd voorgelegd,een privé-lening van de kredietverlener gaf hij me een lening van 85.000,00 euro en vandaag ben ik Eigend een bedrijf en mijn kinderen doen het goed op dit moment als u contact opneemt met een bedrijf met betrekking tot het verkrijgen van een beveiligde lening,geen credit check,met de lening rentevoet van slechts 3% en betere betalingsplanne n en planning,neem dan contact op met globale provission () ze weten niet dat ik dit doe,maar ik ben nu zo blij en ik heb besloten om mensen meer te laten weten en ik wil dat God hen meer zal zegenen.

RYAN JEREMY


Geschreven door:  

hanna

3 dagen geleden - 15:59 uur

De naam is Hanna, een slachtoffer van fraude in de handen van valse kredietverstrek kers. Ik heb $ 10.500,00 USD verloren omdat ik een grote hoofdstad van $ 850,000.00 USD nodig had omdat ik bijna opgaf toen mijn bedrijf stortte, ik had nergens te gaan. Mijn zaken waren vernietigd en verloren in het proces, ik en mijn zoon zouden het niet kunnen doen om dit weer te laten gebeuren. In september 2017 ontmoette ik een vriend die me voorstelde aan een goede leninglener jasmin noor lening en ik contacteerde haar voor mijn lening en ik was blij dat ik mijn lening op mijn bankrekening heb ontvangen, net na 24 uur transport. U kunt contact opnemen met het bedrijf via email () of whatsapp (+2349064423081 )


Geschreven door:  

Richard Roger

5 dagen geleden - 00:39 uur

Aandacht:

We bieden momenteel leningen aan geïnteresseerde personen, bedrijven, bedrijfsorganis aties e.t.c tegen een betaalbaar tarief van 2% per jaar met de hulp en bijstand van ons bedrijf (Bridge Financial). Wij bieden lange en korte termijn leningen aan; ons bedrijf heeft veel doorbraken opgenomen in de levering van eersteklas financiële diensten aan onze klanten, met name op het gebied van leningen en kapitaalvoorzie ningen voor particulieren en bedrijven.
 
Medium Term Financing, gestructureerd voor het opstarten of uitbreiden van bestaande Industrial & Commercial Projects wereldwijd, met terugbetalingsv oorwaarden van 5 tot 10 jaar

U kunt hier snel een lening aanvragen en het met gemak krijgen. Misschien bieden wij een lening van 10.000 tot 20.000.000 dollar, euro en pond.

Houd er rekening mee dat elke klant, zowel lokaal als internationaal, de garantie heeft op het verkrijgen van een lening van dit bedrijf met GEEN COLLATERAL.

Als u geïnteresseerd bent en een lening nodig heeft, neem dan contact met ons op via email: ()
()

Beste wensen.
Richard Roger.
Whatsapp: +1 (518) 719-7216


Geschreven door:  

David Hughes

17 oktober 2017 - 00:42 uur

Heb je dringende leningen nodig om je financiële problemen op te lossen? Indien geïnteresseerd; neem dan contact met ons op via;

E-mail:
Telefoon: (512) 850-4970


Geschreven door:  

DANIEL JOHN

16 oktober 2017 - 17:55 uur

Hallo
Dit is om het grote publiek te informeren dat, MR DANIEL JOHN, een legitieme, geregistreerde en gegarandeerde lening bedrijf een financiele lening kansen heeft geopend voor iedereen die behoefte heeft aan financiële hulp, zoals individuen, bedrijven, overheidsinstel lingen, kerken en bedrijfsorganis aties en mensen van alle soorten. Heb je een lening nodig voor elk doel? Heb je een financieel probleem? Heb je financiële oplossing nodig? DANIEL JOHN LOAN COMPANY is de oplossing voor al uw financiële problemen, onze leningen zijn makkelijk en snel. Contacteer ons vandaag voor die lening die u wenst, we kunnen een lening regelen op uw budget met slechts 2% rentevoet. Indien geïnteresseerd, contacteer ons via email: ()


Geschreven door:  

Elizabeth de Graaf-C

15 oktober 2017 - 18:09 uur

Hoe kom ik aan zo'n kabeltje?


Geschreven door:  

Eric Financee

14 oktober 2017 - 22:53 uur

Heb je leningen nodig voor project, investering, persoonlijke leningen, zakelijke leningen, huisleningen, studie leningen, consolidatie leningen en leningen voor verschillende projecten? voor degenen die een lening willen ontvangen van ons bedrijf, moet u vandaag contact opnemen met ( of ) of bezoek onze website ericfinancee.wi xsite.com/ericf inance en ontvang vandaag uw lening.


Geschreven door:  

Angga

14 oktober 2017 - 11:23 uur

Heeft u een dringende lening nodig om uw rekeningen af te betalen en andere financiële problemen op te lossen? als ja, email ons op:


Geschreven door:  

Meneer Hobelman Jaro

13 oktober 2017 - 09:21 uur

Dag iedereen,

Ik ben Hobelman Jaroen een Private Leninglener met Goede Werken reputatie, Dien vandaag toe als u een noodlening van een gerenommeerd bedrijf nodig hebt, met goede voorwaarden en arbeidsverhoudi ngen, dan moet u contact met ons opnemen als wij leningen aanbieden tegen betaalbare kosten rentevoet van 3% en uw werk met ons zal een goede ervaring zijn. Als u geïnteresseerd bent, contacteer ons via email:

Tekst Of Bel +17816567138

Meneer Hobelman Jaroen


Geschreven door:  

kaine

13 oktober 2017 - 04:22 uur

Name: Alexander Grant
Text: Hallo, alle miteinander, Mein Name ist Frau Kellner Morison Ich lebe in Großbritannien London Liverpool und ich bin eine glückliche Frau heute? und ich erzählte mir, dass jeder Kreditgeber, der meine Familie aus unserer schlechten Situation retten kann, werde ich jede Person, die auf der Suche nach Darlehen an den Kreditgeber zu suchen, alle dank an Herrn Alexander Grant zu verweisen er gab mir Glück und meine Familie, ich war in der Notwendigkeit eines Darlehens von 300.000,00 Euro, um mein Leben überall zu beginnen, da ich eine alleinerziehend e Mutter mit 2kids bin, traf ich diesen ehrlichen und GOTT fürchtenden Mann Darlehen Kreditgeber, die mir mit einem Darlehen von 300.000,00 Euro helfen, er ist ein GOTT fürchtender Mann , wenn Sie Darlehen benötigen und Sie den Kredit zurückzahlen, kontaktieren Sie ihn bitte per E-Mail ... () Frau Kellner Morison


Geschreven door:  

kaine

13 oktober 2017 - 02:31 uur

Ben je financieel geperst? In het bezit van een particuliere of zakelijke leningen
voor verschillende doeleinden? Zoekt u financiering om grote projecten uit te voeren?
Zoekt u financiering voor persoonlijk gebruik? Wij
biedt alle soorten financiële financiële steun voor zakelijke / huisleningen, beleggingslenin gen, transportlening en, project
financiering en lijn van kredietleningen tegen een rente van 3% per jaar.
Neem contact op met ons op: of https://kainefinance19.wixsite.com/kainefinance voor volledige lening
procedure indien geïnteresseerd.


Geschreven door:  

Sandra Kalniete

10 oktober 2017 - 22:39 uur

How i got my Desired Loan Amount from a Reliable Loan Company ()

Hello everyone, My name is Sandra Kalniete, I am from the Alabama, United State, am here to testify of how i got my loan from Mr Chillwell Loans Company{ () } i am referring this my testimony to does in Europ because i have heard of the people there are falling into the wrong loan company and are being dupe of there hard earned money, after i applied Two times from various loan lenders who claimed to be lenders right here this forum, i thought their lending was real and i applied but they never gave me loan until a friend of mine introduce me to Mr James Peterson World Loans Company, who promised to help me with a loan of my desire and he really did as he promised without any form of delay, I had doubts but i never seize to believe. I never thought there are still reliable loan lenders until i met Mr Chill Well, who really helped me with my loan and changed my life for the better. I know there are still many good lenders out there but i would advise you out there looking for reliable loan lender to try Mr Chillwell Loans Company, his is caring and understanding.I don't know if you are in need of an urgent loan also or want funding for your projects, So feel free to contact Mr Chillwell Company today. his email address is ( )


Geschreven door:  

Camila Adrian

10 oktober 2017 - 20:20 uur

Getuigenis over hoe ik mijn man terugkwam. Mijn wereld en mijn leven is terug !!! Na een jaar van gebroken relatie, verliet mijn man me zonder reden. Ik voelde me alsof mijn leven op het punt was om te stoppen, ik had bijna zelfmoord gepleegd. Ik was heel erg emotioneel beneden. (Dankzij een spellaster genaamd Dr IREDIA), die ik online ontmoette. Op een gelukkige dag, toen ik door het internet was, kwam ik veel getuigenissen over deze speeltoestand tegen. Sommige mensen hebben getuigen dat hij zijn ex-minnaar terug heeft gebracht, sommigen hebben getuigen dat hij baarmoeder herstelt, kanker, Hiv en andere ziekte genezen, sommigen hebben getuigen dat hij een spreuk kan geven om scheiding te stoppen enzovoort. Ik kwam ook over een bepaald getuigenis, het ging over een vrouw die CINDY heette, ze beweerde dat hij in minder dan twee dagen haar ex-liefhebber had teruggebracht en aan het eind van haar getuigenis droeg ze het IREDIA e-mailadres. Nadat ik alles had gelezen, besloot ik het eens te proberen. Ik heb contact opgenomen met hem via email en verklaarde mijn probleem aan hem, hij vertelde me niet te zorgen, dat in 48 uur mijn man naar me terugkwam. Tot mijn verbazing kwam mijn man naar mijn huis en vroeg me om hem te vergeven. We hebben onze problemen opgelost en we zijn zelfs gelukkiger dan voorheen ...
Dr IREDIA is echt een begaafde man en ik zal niet stoppen met het publiceren van hem omdat hij een geweldige man is ... Als u een probleem hebt en u zoekt een echte en echte spellaster om al uw problemen voor u op te lossen. Hij is legitiem. Neem contact op met hem op zijn email,


Geschreven door:  

Mrs Sandra Brence

8 oktober 2017 - 21:48 uur

Hallo

Wij zijn een Christelijke Organisatie gevormd om mensen te helpen in hulpbehoeften, zoals financiële hulp. Dus als u door financiële moeilijkheden gaat of u bent in een financieel puinhoop, en u heeft geld nodig om uw eigen bedrijf te starten, of heeft u een lening nodig uw schuld afrekenen of uw rekeningen afrekenen, een fijn bedrijf starten of het moeilijk vinden om een kapitaallening te verkrijgen van lokale banken, contacteer ons vandaag via e-mail voor de bijbel zegt Luke 11:10 Iedereen die vraagt ontvangt; hij die zoekt, vindt; en voor hem die klopt, zal de deur geopend worden. "Laat deze gelegenheid niet doorgeven door, omdat Jezus hetzelfde is, gisteren, vandaag en voor altijd meer. Dit is voor een serieuze geest en God die mensen bevreest.

Uw naam:
SEKS;
LEEFTIJD;
land
Leenbedrag:
Looptijd:
DOEL VAN DE LENING;
JE MAANDELIJKE INKOMSTE;
Geldig Mobiele Telefoonnummer:

Bedankt voor uw begrip van uw contact als we wachten

vriendelijke groeten
Beheer
E-mail:


Geschreven door:  

frederick merinder

8 oktober 2017 - 08:01 uur

Denk je dat je een lening krijgt? Heb je serieus behoefte aan een dringende lening om je eigen bedrijf te starten? Ben je in de schuld? Dit is uw kans om uw wens te behalen, wij geven persoonlijke leningen, zakelijke leningen en bedrijfsleninge n en allerlei leningen met rente op 2% voor meer informatie, neem contact met ons op via email: ()


Geschreven door:  

tasha latham

8 oktober 2017 - 00:45 uur

Hallo, mijn naam is Tasha, ik ging door een artikel en kwam erachter dat een man genaamd Dr Pomoh was. In mijn leven heb ik nooit gedacht dat er zoiets als geestelijke voorbidding is. Mijn probleem begon acht maanden terug toen de vader van mijn kinderen begonnen was met een beetje vreemd gedrag, ik wist nooit dat hij een affaire had buiten het huwelijkshuis. Het begint me op die trouwdag toen hij naar het huis kwam om zijn dingen te halen toen ik wist dat de situatie uit de hand was en hij vertelde me dat hij het huwelijk dat ik meer dan vijf jaar gebouwd heb was verward en verstomd, riep ik familie en vrienden, maar zonder nut. Maar ik bleef positief en geloofde dat ik hem kon terugkrijgen en hem laten blijven. zie je dat Pomoh mij heeft geholpen en we leven nu gelukkig. Dr Pomoh is zo'n mooie man, hij heeft me ook geholpen om mijn hartprobleem te stoppen. Dankzij hem en dank aan God voor het geschenk dat hij aan hem heeft gegeven. Als u enig probleem heeft, neem dan contact op met hem op deze email:

Contacteer hem voor het volgende en zie het geweldige werk van Dr Pomoh:
(1) Als u uw ex terug wilt.
{2} Als u op zoek bent naar een baan
(3) U wilt op uw kantoor worden bevorderd.
(4) U wilt dat vrouwen / mannen na u rennen.
(5) Als u een kind wilt.
(6) Je wilt rijk zijn.
(7) je wilt huwelijksspelle n krijgen
(8) Verwijderen Ziekte en ziektes uit je lichaam Spells
(9) Zakelijke spelling
(10) Lotery winnende nummers.
(11) terug te brengen verloren liefde
  en nog veel meer.......
U kunt hem contact opnemen via email:


Geschreven door:  

Marty Philips..

7 oktober 2017 - 21:44 uur

Получите наличные в течение нескольких часов
Цель краткосрочного денежного кредита заключается в том, чтобы заимствовать быстрый, безболезненный и простой способ заимствования денег. Поэтому весь процесс разработан, чтобы быть простым и легким, позволяя вам применять с минимальными проблемами и усилиями, принимая мгновенное решение по вашей кредитной заявке. Существует только одна простая онлайн-форма для завершения и после ее утверждения, деньги могут быть переведены на ваш банковский счет в течение нескольких часов - без каких-либо установленных сборов. для получения дополнительной информации PLS нажмите ответ:


Geschreven door:  

johann speckbarcher

7 oktober 2017 - 16:29 uur

Hola, ¿Necesita un préstamo urgente para iniciar un negocio, préstamo de deuda? comprar un coche o una casa? Si sí no te preocupes más, porque ofrecemos todo tipo de préstamos a un bajo y asequible tasa de interés del 2%, sin garantía y sin verificación de crédito. Vuelve a nosotros si necesitas un préstamo con la siguiente información.
1. Nombres completos: ......
2. Dirección de contacto: .......
3. Cantidad del préstamo necesario: .......
4. Duración del Préstamo: .........
5. Ingresos mensuales: ........
6. Ocupación: ..........
7. Número de teléfono directo: ........
8. Su país: ..........
9. Estado: ........
10.Gender: .......
Correo electrónico:


Geschreven door:  

Henry

7 oktober 2017 - 10:11 uur

DAB+ radio-tje via omvormer van 12 naar 5V aan de sigarettenaanst eker, van koptelefoonuitg ang kabeltje naar audio ingang radio (standaard ingebouwd) Antenne: dun draadje aan binnenspiegel. Ontvangst Radio 5 omgeving Zwolle/Hoogevee n: uitstekend en in prima kwaliteit.


Geschreven door:  

Jopy

6 oktober 2017 - 16:25 uur

NPO. Waarom doen jullie niks tegen die financierings-o plichters die hier niks te zoeken hebben. Is bedoeld voor DAB+. Zie dit helaas ook op andere fora. Ordinaire spam.


Geschreven door:  

Mr. Carter Collins

6 oktober 2017 - 04:51 uur

Mijn naam is de heer Carter Collins, ik ben een particuliere kredietverlener die lening geeft aan particuliere en zakelijke personen. Ben je door zoveel banken afgewezen? Heb je financiering nodig om je bedrijf te vestigen? Heeft u financiering nodig voor de uitbreiding van uw bedrijf? Of heb je een persoonlijke lening nodig ?. contacteer ons nu ::

 Kwalificaties op deze transactie:

  1) De Lener moet met goed vertrouwen en onbeperkte genade vertrouwd zijn 2) Zelfs met slecht krediet, garanderen wij de Leningnemer de Lening met onbeperkte genade in dit bedrijf. 3) De Lening kan worden toegekend, zelfs met een laag krediet. 4) Vaste rente van de lening rente is 2.%. Wij lenen uit de rang van 5000 tot 30,000,000.00.

BORROWERS DATA FORM

1) JOU NAAM:
2) SEX:
3) JE LAND:
4) JE BEROEP:
5) JOU HUWELIJKSTATUS:
6) TELEFOONNUMMER:
7) MAANDELIJK INKOMEN:
8) ADRES:
9) DOEL:
10) LENING AANVRAAG:
11) LENING DUUR:

contacteer ons nu ::
Beste wensen
De heer carter collins


Geschreven door:  

Chris

6 oktober 2017 - 01:01 uur

Ik mis npo 5 radio in de auto. Hoe kan ik het oplossen. Wellicht een DAB+ te kunnen winnen.


Geschreven door:  

G.A. Dijkman

5 oktober 2017 - 19:54 uur

In mijn kamertje gebeurt het dat als ik een ander internet adres opzoek, dat het geluid op de DAB+ radio gewoon wegvalt.


Geschreven door:  

opara gerrard

4 oktober 2017 - 11:37 uur

Krijg vandaag een lening tegen 2% Rente, contacteer ons vandaag via onze email () Geïnteresseerde klanten dienen alstublieft een aanvraag te sturen naar onze e-mail voor aanvraagformuli er en voorwaarden. Probeer zelf te kijken, onze prachtige diensten die niet meer dan werkdagen overschrijden voor leningverwerkin g en slechts 1 uur lening transfer service.

EMAIL VANDAAG VANDAAG OP ()

Vriendelijke groet
OPARA GERRARD


Geschreven door:  

Aaltje

4 oktober 2017 - 11:00 uur

Dat lukt in mijn auto niet, want mijn auto radio heeft nergens een aansluiting, zodat ik geen Dab + radio kan koppelen.


Geschreven door:  

Jopy

3 oktober 2017 - 20:54 uur

Wordt tijd om op te schonen. Al die zielenpoten met hun gezeik over relaties en financiën horen hier niet thuis. Vervuilers zijn het!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!


Geschreven door:  

Felix George

3 oktober 2017 - 19:22 uur

Beëindig uw financiële zorgen
Wij zijn een lening geaccrediteerd bedrijf. Wij bieden lening aan particulieren aan
lage rente van 2%, Wij bieden persoonlijke lening, zakelijke lening,
hypothecaire lening. onroerend goed loan.please voor verdere informatie doe
Aarzel niet om ons te contacteren via:


Geschreven door:  

Fred Joseph

3 oktober 2017 - 10:33 uur

Bent u op zoek naar een lening om een ​​bedrijf op te starten of uw bedrijf te betalen
rekeningen, daarom zijn we hier om degenen die behoefte hebben aan lening a te helpen
Met 2% rente, kom dan terug met ons op het volgende

Leningnemer of Aanvraagformulier:

namen:
Bedrag nodig:
Lening duur:
Geslacht:
Leeftijd:
Maandinkomen :
land:
Staten:
Telefoonnummer :
Doel van de lening:
E-mail:
Heb je eerder toegepast:
Begrijp je Engels:
Waar heb je over ons gehoord:
Ik kijk uit naar uw update over deze kwestie ...
Bedankt voor uw tijd en begrip !!!

Dus kom terug naar onze [email]


Geschreven door:  

W van Zuijlen

2 oktober 2017 - 16:44 uur

Ik vind DAB nog steeds een ramp ,tov de ontvangst ! Ik heb al Jaren een (2) DAB radio's waar ik naar luisterde soms met moeite , antenne richtinggevoeli g ,
Ineens geen DAB meer te ontvangen , werd DAB+ , Dag dure radio,s !! alleen in het buitenland werken ze nog .
Dus nu nieuwe DAB+ radio,s , nog steeds moeilijke ontvangst , antennegevoelig ! Sorry hoor , FM werkt overal en AM ook .
Het geluid is zeker wel beter en zuiver .
Nu in mij nieuwe auto zit een radio met DAB en DAB+ ontvangst , en nog steeds met de nieuwste techniek een belabberde ontvangst , jammer !
Ik woon nu in zeeuws vlaanderen , ontvangst een ramp ! ja in de randstad is de ontvangst goed . zo moest ik ff kwijt , maar ik wil naar Tineke blijven luisteren , deed ik mijn huiswerk al mee . een radio freak


Geschreven door:  

Felix George

2 oktober 2017 - 16:04 uur

Beëindig uw financiële zorgen
Wij zijn een lening geaccrediteerd bedrijf. Wij bieden lening aan particulieren aan
lage rente van 2%, Wij bieden persoonlijke lening, zakelijke lening,
hypothecaire lening. onroerend goed loan.please voor verdere informatie doe
Aarzel niet om ons te contacteren via:


Geschreven door:  

Els Kreuze

2 oktober 2017 - 13:52 uur

Wij hadden on 2015 een dab autoradio gekocht en in de auto laten plaatsen. Maar in november 2016 is mijn man overleden en moest ik de auto verkopen. Ik zou thuis graag een dab rafio willen hebben. Het geluid in de auto was heel goed en dat zou ik thuis ook graag willen. Wat ik nu heb staan is bij elkaar gescharreld en niet erg best meer. Valt vaak uit.


Geschreven door:  

Huub Berg

2 oktober 2017 - 10:51 uur

Geachte heer-mevrouw,
De week van de digitale radio ik raad iedereen aan DAB+ radio super helder geluid kwaliteit en ontvangst is prima zelf heb ik 15 DAB+ radio s.
Ik ken iemand die vaste radio 5 luisteraar is maar helaas heeft die persoon geen DAB+ radio zelf heeft ie geen internet maar nog analoge radio dus hij kan geen radio 5 meer ontvangen die persoon wenst ik hem een DAB+ radio toe. Mvg. Huub


Geschreven door:  

Anderson Morris

28 september 2017 - 03:18 uur

Heb je een lening nodig om de factuur te betalen, neem contact met ons op als we lenen zo laag als 2% rentevoet geven wij ook lange en korte tijdslening voor meer info, neem contact met ons op via email


Geschreven door:  

Angela Fox

24 september 2017 - 16:07 uur

Ik wil mijn getuigenis met iedereen delen. Na een relatie met mijn
vriendje voor vijf jaar, brak hij met mij op, ik heb alles gedaan om hem te brengen
terug, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo veel terug, vanwege de liefde waar ik voor heb hem, ik smeekte hem met alles, ik maakte beloftes maar hij weigerde. Ik legde mijn uit probleem voor iemand online en zij stelde voor dat ik liever contact zou moeten hebben met een spelling caster die mij kan helpen om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit geloofde, ik had geen andere keuze dan het te proberen, ik stelde de spelletjes in, en hij zei dat er geen probleem was dat alles zou zijn oke voor drie dagen, dat mijn ex naar me terugkeert, hij stoot de spelling en verrassend in de tweede dag, het was om 17.00 uur. Mijn ex belde me, ik was zo verbaasd, ik antwoordde de oproep en alles wat hij zei was dat hij zo sorry was voor alles dat er gebeurde, dat hij wilde dat ik terugkom, dat hij zo veel van me houdt. Ik was zo blij en ging naar hem, Contact hem nu voor jouw
relatie of huwelijksproble men, hier is zijn whatsapp en email waar je dr Akhigbe kan bereiken

WhatSAP nummer + 2349035428122
Email


Geschreven door:  

Angela Fox

24 september 2017 - 16:03 uur

Ik wil mijn getuigenis met iedereen delen. Na een relatie met mijn
vriendje voor vijf jaar, brak hij met mij op, ik heb alles gedaan om hem te brengen
terug, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo veel terug, vanwege de liefde waar ik voor heb hem, ik smeekte hem met alles, ik maakte beloftes maar hij weigerde. Ik legde mijn uit probleem voor iemand online en zij stelde voor dat ik liever contact zou moeten hebben met een spelling caster die mij kan helpen om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit geloofde, ik had geen andere keuze dan het te proberen, ik stelde de spelletjes in, en hij zei dat er geen probleem was dat alles zou zijn oke voor drie dagen, dat mijn ex naar me terugkeert, hij stoot de spelling en verrassend in de tweede dag, het was om 17.00 uur. Mijn ex belde me, ik was zo verbaasd, ik antwoordde de oproep en alles wat hij zei was dat hij zo sorry was voor alles dat er gebeurde, dat hij wilde dat ik terugkom, dat hij zo veel van me houdt. Ik was zo blij en ging naar hem, Contact hem nu voor jouw
relatie of huwelijksproble men, hier is zijn whatsapp en email waar je dr Akhigbe kan bereiken

WhatSAP nummer + 2349035428122
Email


Geschreven door:  

marata

20 september 2017 - 19:42 uur

Na 9 jaar in het huwelijk met mijn man met 3 kinderen, begon mijn man met andere dames te gaan en liet me koude liefde zien, bij meerdere gelegenheden dreigde hij me te scheiden toen ik hem wilde vragen over zijn affaire met andere dames, Ik was helemaal verwoest En verward totdat een oude vriend van mij vertelde over een liefdesgeneeshe er genaamd DR Goko die mensen met hun relatie en hun huwelijksproble em helpt, introduceert ze mij aan deze dokter die me echt helpt als ik hem contacteerde, kreeg hij Mijn man Terug in 48 uur, dus begon hij zich te verontschuldige n, nu is hij opgehouden met dames uit te gaan en hij is bij mij voor goed en echt. Neem contact op met deze liefdesarts in relatie of huwelijksproble em en vind allerlei problemen die u moeilijk kunt oplossen en hij zal een blijvende oplossing voor hen opstellen. Hier is zijn e-mailadres, ( u kunt hem toevoegen aan whatsapp en viber +2348056398964 Veel succes aan jullie allemaal


Geschreven door:  

Camila Adrian

20 september 2017 - 14:20 uur

Getuigenis over hoe ik mijn man terugkwam. Mijn wereld en mijn leven is terug !!! Na een jaar van gebroken relatie, verliet mijn man me zonder reden. Ik voelde me alsof mijn leven op het punt was om te stoppen, ik had bijna zelfmoord gepleegd. Ik was heel erg emotioneel beneden. (Dankzij een spellaster genaamd Dr IREDIA), die ik online ontmoette. Op een gelukkige dag, toen ik door het internet was, kwam ik veel getuigenissen over deze speeltoestand tegen. Sommige mensen hebben getuigen dat hij zijn ex-minnaar terug heeft gebracht, sommigen hebben getuigen dat hij baarmoeder herstelt, kanker, Hiv en andere ziekte genezen, sommigen hebben getuigen dat hij een spreuk kan geven om scheiding te stoppen enzovoort. Ik kwam ook over een bepaald getuigenis, het ging over een vrouw die CINDY heette, ze beweerde dat hij in minder dan twee dagen haar ex-liefhebber had teruggebracht en aan het eind van haar getuigenis droeg ze het IREDIA e-mailadres. Nadat ik alles had gelezen, besloot ik het eens te proberen. Ik heb contact opgenomen met hem via email en verklaarde mijn probleem aan hem, hij vertelde me niet te zorgen, dat in 48 uur mijn man naar me terugkwam. Tot mijn verbazing kwam mijn man naar mijn huis en vroeg me om hem te vergeven. We hebben onze problemen opgelost en we zijn zelfs gelukkiger dan voorheen ...
Dr IREDIA is echt een begaafde man en ik zal niet stoppen met het publiceren van hem omdat hij een geweldige man is ... Als u een probleem hebt en u zoekt een echte en echte spellaster om al uw problemen voor u op te lossen. Hij is legitiem. Neem contact op met hem op zijn email,


Geschreven door:  

JASON GREY

19 september 2017 - 02:00 uur

Hallo vrienden, ik heet JASON GRAY uit Groot-Brittanni ë, ik wil het geheim en het verhaal van mijn rijkdom vandaag aan het grote publiek delen omdat ik deze kans benut om te helpen en uit te gaan naar de jongeren, jongeren en vrouwen van het Verenigd Koninkrijk en over de hele wereld, die financiële moeilijkheden en problemen ondervinden en als gevolg hiervan allerlei misdaden zoals roof en drugs begaan en zelfs in zelfmoord belanden of hun leven verspillen, terwijl u mijn verhaal leest en mijn instructies al uw financiële problemen en problemen zullen vandaag tot een einde komen.
Ik was erg arm en kon nauwelijks voeden. Ik heb allerlei harde arbeid en harde banen gedaan om alleen te verdienen, mijn maat lachte op mij en het leven was zo miserabel en op een punt dat ik zelfmoord had gepleegd, tot een trouwdag zag en lees een bericht op het internet over de INDIA CHURCH OF MAGIC, ook wel SOLUTION TEMPLE genoemd. Ik contacteerde hen en vertelde ze al mijn problemen in het leven en ze vertelden me dat ik me helemaal niet hoef te maken, dat alles goed is en dat al mijn moeilijkheden voorbij zijn, twijfel ik nog steeds omdat ik verhalen heb gehoord over mensen die op internet zijn gekweld, maar ik gaf ze hebben allemaal mijn vertrouwen omdat het leven zonder geld zo goed is als dood, ik zou liever sterven dan om arm te blijven, ik ben arm geboren, maar ik zal niet sterven arm omdat ik vastberaden ben om rijk te zijn en op dat moment van mijn leven zou ik doe alles om succesvol te worden en ik heb ze al mijn vertrouwen gegeven. Ze werpen een rijkdom voor mij en tot nu toe weet ik niet hoe ik zo rijk werd geworden omdat geld begon te stromen en ook roem kwam. Zoals ik nu schrijf, heb ik niet alleen geld maar ik ontmoet en bespreken met de top politici hier in India, omdat de meesten ook dit doen om geld te verdienen. Wil je vandaag rijk worden en zeer bekend en populair worden, dan is dit jouw kans, neem contact op met de INDIA CHURCH OF MAGIC TODAY op ...... U kunt ook de website van de INDIA-KERK bezoeken OF MAGIC op http://churchofmagicindia.simplesite.com/

1. WIL JE ONZE BEDRIJVEN WORDEN TE GROEVEN?
2. WILT U RICH WORDEN?
3. WILT U FAME?
4. ZIEN U WEALTH?
5. WILT U EEN FINANCIEEL PROBLEEM UITSLUITEN?
6 WILT U ALLE SCHULDEN OF LENINGEN WISSEN?
7. WILT U GEBRUIKT?
8. WIL je je terugkeren terug krijgen?
9. WIL U ONLINE LOVERS OF LENEN OF ENIGE DOUBLE IN UW LEVEN CONTROLEREN EN VERIFICEREN?
10. ZIJN U BESCHERMING VAN UW VIJVEN EN DE EVANGELIJKE ONES
11. WILT U WORDEN GEBRACHT VAN ONGELIJKHEID, ZIEKTE OF ZIEKEN
12. WILT U OM DE ONDERNEMING TE BOVEN?

Breng dan niet contact op met de INDIA CHURCH OF MAGIC op onderstaande gegevens als u in uw leven problemen of problemen heeft, zeker dat zij u zullen helpen.
Email:
Website: http://churchofmagicindia.simplesite.com/


Geschreven door:  

Jessica Luis

17 september 2017 - 00:53 uur

Mijn naam is Jessica Luis, en ik baseer in de VS ... Mijn leven is terug !!! Na 1 jaar van het Broken huwelijk, verliet mijn man me met twee kinderen. Ik voelde me alsof mijn leven op het punt was om te stoppen met bijna zelfmoord gepleegd, en ik was heel erg emotioneel beneden. Dankzij een spellaster genaamd Dr Mohammed, die ik online ontmoette. Op een gelukkige dag, toen ik door het internet was, kwam ik op de hoogte van getuigenissen over deze speeltoestand. Sommige mensen hebben getuigen dat hij zijn ex-minnaar terug heeft gebracht, sommigen hebben getuigen dat hij baarmoeder herstelt, kanker en andere ziekte geneest, sommigen hebben getuigen dat hij een spelling kan opheffen om te stoppen met echtscheiding enzovoort. Ik kom ook over een bepaald getuigenis, het ging over een vrouw genaamd Sonia. Ze heeft getuigen van hoe hij haar ex-liefhebber in minder dan 2 dagen heeft teruggebracht en aan het einde van haar getuigenis droeg ze het e-mailadres van dr Mohammed. Nadat ik alles had gelezen, besloot ik het eens te proberen. Ik heb hem via e-mail gecontacteerd en verklaarde mijn probleem aan hem. In slechts 48 uur kwam mijn man terug naar mij. We hebben onze problemen opgelost en we zijn zelfs gelukkiger dan voor dr Mohammed, is echt een begaafde man en ik zal niet stoppen met het publiceren van hem omdat hij een prachtige man is ... Als u een probleem hebt en u zoekt naar echt en echt spell caster om al je problemen op te lossen voor jou. Probeer High altijd, misschien is het antwoord op je problemen. Hier is zijn contactpersoon: of bel hem +2348134493948


Geschreven door:  

Stephine

17 september 2017 - 00:52 uur

Hoe heb ik mijn ex man terug gekregen ...........

Ik ben ook Stephine bij naam uit het Nederlands. Groeten aan iedereen die deze getuigenis leest. Ik ben na drie (3) jaar huwelijk door mijn man afgewezen, omdat een andere vrouw hem een spelling had en hij liet me en het kind verlaten. Op een dag dat ik via het internet leerde, zag ik een bericht over hoe dit caster op dit adres heeft, een vrouw helpt haar man terug te krijgen en ik gaf hem een antwoord op zijn adres en hij vertelde me dat een vrouw een spelling had op mijn man en hij vertelde me dat hij mij en na 2 dagen zal helpen dat ik mijn man terug zal hebben. ik geloofde hem en vandaag ben ik blij om je te laten weten dat deze spellaster de kracht heeft om de minnaars terug te brengen. omdat ik nu blij ben met mijn man. Bedankt voor Dr.Fred. Zijn e-mail: van bel zijn privé-telefoon +2348054474744


Geschreven door:  

Wendy

17 september 2017 - 00:52 uur

Hallo vrienden! Mijn naam is Wendy uit het Nederlands. Ik heb veel over dr. Sambo had op zijn goede werk, omdat ik een verloren relatie heb teruggebracht, maar ik geloof nooit, omdat zo veel spellen meenemen, omdat ik mijn man en drie kinderen meer dan een jaar en twee maanden. dus een goede vriend van mij stelt me ​​in voor Dr Sambo, omdat mijn conditie zo erg was en de verantwoordelij kheid in mijn huwelijkshuis meer dan mij was. mijn man heeft me naar een andere vrouw verlaten, alleen omdat ik geen mannelijk kind voor hem heb. Dus ik email Dr Sambo en vertelde hem alles, hij vertelde me dat ik niet moet zorgen dat mijn man terugkomt en ik zal een mannelijke kind voor hem hebben. hij heeft me alleen verteld dat ik hem geloofde dat na het uitspelen van de spelling mijn man onmiddellijk terug zal komen en om vergeving vragen. Hij deed het echt voor mij en mijn man komt de komende twee dagen terug naar mij. Ik was erg blij en bedankt DR Sambo. En toen vertelde ik Dr Sambo dat ik zijn getuigenis aan iedereen in de wereld zal scheren als hij me een mannelijk kind voor mijn man maakt. En hij deed het ook. Zoals ik dit getuigenis geeft aan iedereen daar, dat is met mijn nieuwe bouncy baby boy. nu geloof ik dat ik de gelukkigste vrouw op aarde ben, omdat Dr Sambo mijn leven in mijn huwelijkshuis terugbrengt, dan kan je hem bedanken of hij mailt voor dringende hulp in een slechte situatie waarin ik je beloof dat hij je ook zal helpen; zijn e-mailadres is


Geschreven door:  

majken

13 september 2017 - 14:56 uur

Ik wil het over een grote spellingsknuppe l die mij helpt om mijn man terug te krijgen met zijn spelling, mijn man heeft me zes maanden geleden weggelaten met onze schuur en houdt ervan om nooit terug te komen en ik begon hem met een andere vrouw te zien, dus mijn hart was gebroken En ik was depressief, dus ik moest een manier vinden om hem terug te krijgen. I went online and searched for a good spelling and I saw different posts and commented on this great Dr Adodo about how he helps them to restore his relationship so I was pleased with that I saw so I contacted him so he loves me good results and jag doe wat hij vraagt om te doen na twee dagen kwam mijn man terug en bad om vergeving, nu zijn we samen in een vrede. Als u hulp nodig hebt in uw relatie, kunt u contact opnemen met de Adodo op zijn e-mailadres u kunt hem ook bereiken op zijn mobiele telefoonnummer +1 (661) 704 3225


Geschreven door:  

FLORENTINA

13 september 2017 - 11:27 uur

Hallo jongens! Ik ben zo opgewonden om mijn vriendje terug te krijgen nadat hij me voor een ander meisje heeft verlaten.
Mijn vriendje verliet me voor een ander meisje. Ik had hem wanhopig nodig omdat ik zo veel van hem hield. Ik werd erg bezorgd en had hulp nodig. Terwijl ik op internet was, kwam ik op een website die voorstelde dat Dr OGOGO kan helpen om snel terug te komen en een echtscheiding te stoppen, enzovoort. Dus ik voelde dat ik hem zou moeten proberen. Ik contacteerde hem en hij vertelde me wat te doen en ik deed het toen en hij deed me een (Love Love Spell). 48 uur later kwam mijn vriendje terug naar mij en huilde en vroeg om mijn vergeving. Vandaag ben ik zo blij en ik wil deze geweldige spellaster aanbevelen aan iedereen die echt een dringende oplossing voor zijn of haar gebroken relaties en huwelijk nodig heeft. Neem gewoon contact op met de grote "Dr.OGOGO" Als u een probleem hebt, neem dan contact met hem op en ik garandeer u dat hij u zal helpen., Schreeuw niet meer - contacteer deze krachtige speldcaster nu. Dank u Dr OGOGO voor het opslaan van mijn gebroken relaties en bracht mijn vriendje terug naar mij! "Mail hem op:


Geschreven door:  

jacira

11 september 2017 - 14:56 uur

Een verbazingwekken d getuigenis van een speltoestel die mijn man terug naar me bracht. Mijn naam is jacira, ik ben een inwoner van Peru, maar woon in het Duits en ik ben gelukkig getrouwd met een mooie en zorgzame man, met een kind. Een paar maanden geleden was er een heel groot probleem in mijn familie, tussen mijn man en ik, zo verschrikkelijk dat hij de zaak naar de rechtbank voor een scheiding bracht, hij zei dat hij nooit meer bij me wilde blijven en dat hij niet van houdt Dus hij heeft mijn bezittingen uit zijn huis verpakt en me en mijn kind door zware pijn gedaan. Ik probeerde al mijn mogelijke middelen om hem terug te krijgen, na veel bedelen, maar alles in geen nut en hij bevestigde dat hij heeft zijn beslissing genomen en hij wilde me nooit meer zien. Dus op een avond, toen ik terug kwam uit het werk, ontmoette ik een oude vriend van mij die van mijn man vroeg. Dus ik vertelde alles aan haar, dus ze vertelde me dat de enige manier waarop ik mijn man terug kan krijgen, is een spelletje caster te bezoeken, want het heeft ook echt voor haar gewerkt, dus ik geloofde nooit in s pell, maar ik had geen andere keus dan haar advies te volgen. Dan gaf ze me het e-mailadres van de spellaster die ze een paar maanden geleden heeft bezocht, , dus de volgende morgen stuurde ik een mail naar de adres dat ze aan mij gaf, en het spellaster antwoordde me dat ik mijn man de komende 72 uur terug zou krijgen, wat een geweldige uitspraak !! Ik geloofde nooit, dus hij sprak met mij en vertelde me alles wat ik moet doen, toen de volgende drie dagen, zo verrassend, mijn man die me niet voor het verleden me gebeld heeft, me een oproep gaf om me te informeren dat hij wil dat ik en mijn kind weer thuis zijn, zo geweldig! Zo was ik diezelfde week weer thuis, met veel liefde en vreugde en hij verontschuldigd e zich voor zijn fout en voor de pijn die hij me en mijn kind veroorzaakte. Vanaf die dag was onze relatie nu sterker dan hoe het was eerder, met behulp van een deze man, ik ben nu heel erg blij, dus ik zal je daar graag adviseren om vriendelijk dezelfde website te bezoeken , als je in een dergelijke staat bent of je hebt een probleem in verband met de huwelijksdepres sie, dus dankzij de dr. ujiagbe om mijn man terug te brengen, en opnieuw een grote vreugde voor mijn familie, je bent een geweldige man, meneer.


Geschreven door:  

Robert James

10 september 2017 - 18:07 uur

De grote Mighty BabaLawao !!! Je hebt het opnieuw gedaan, je hebt me je krachten getoond die ik van verschillende mensen heb gehoord, maar nu ben je van ervaring, dr BabaLawao, je bent de grootste spellaster die ik geloofde dat het bestaat omdat je mijn geliefde teruggebracht heeft Ik heb me binnen 24 uur verlaten sinds 2015, meneer, jij bent het grootst, bedankt voor je geweldige werk in mijn leven en ik zal je herinneren, omdat je een glimlach op mijn gezicht heeft gedaan door mijn droom te maken.
 Nogmaals bedankt meneer. Mijn vrienden die daar hulp nodig hebben, zal ik u adviseren om Dr. BabaLawao te contacteren voor hulp omdat hij een grootste man is die ooit leeft, hier is het e-mailadres van Dr. BabaLawao:

Krijg je Minnaar OF Echtgenoot Terug
Kanker Spellen
Zwangerschapspellen
Killing Spell
Kinderspelen
Love Spell
Huwelijkspellen
Long Life Spell
Bescherming Spelling
Wordt een Manager Spell
Je geld terugvinden
Madness Spell E.T.C.


Contacteer hem nu op dit email adres:


Geschreven door:  

mabel

6 september 2017 - 06:03 uur

Ik was pijn en hart gebroken toen er in mijn huwelijk zeven maanden geleden een erg groot probleem was tussen mij en mijn man. zo verschrikkelijk dat hij de zaak naar de rechtbank voor de scheiding bracht. Hij zei dat hij nooit meer bij me bleef, en dat hij me niet meer lief had. Dus hij pakte uit het huis en maakte me en mijn kinderen door zware pijn doorgegeven. Ik heb al mijn mogelijke middelen geprobeerd om hem terug te krijgen, na veel plezier, maar alles in geen nut. En hij heeft bevestigd dat hij zijn beslissing genomen heeft en hij wilde me nooit meer zien. Dus op een avond, toen ik terug kwam van het werk, ontmoette ik een oude vriend van mij die van mijn man vroeg. Dus ik vertelde alles aan hem, dus hij vertelde me dat de enige manier waarop ik mijn man terug kan krijgen is een spellaster bezoeken, omdat het ook echt voor hem gewerkt heeft. Dus ik geloofde nooit in spelling, maar ik had geen andere keus dan zijn advies te volgen. Toen gaf hij me het e-mailadres van de spellaster die hij bezocht had. . Dus de volgende morgen stuurde ik een mail naar het adres dat hij aan mij gaf, en de speltoesteller verzekerde me dat ik de volgende dag mijn man terug zal krijgen. Wat een geweldige uitspraak !! Ik geloofde nooit, dus hij sprak met mij en vertelde me alles wat ik moet doen. Dan de volgende ochtend, zo verrassend, mijn man die me de afgelopen 7 maanden niet heeft gebeld, belde me dat hij terugkomde. Zo geweldig!! Dus zo was hij dezelfde dag terug, met veel liefde en vreugde, en hij verontschuldigd e zich voor zijn fout en voor de pijn veroorzaakte hij mij en mijn kinderen. Vanaf die dag was onze relatie nu sterker dan voorheen, met behulp van een speltoets. Dus ik zal u daar adviseren als u een probleem hebt met dr ogogo isele, ik geef u 100% garantie dat hij u zal helpen. Email hem op: u kunt hem ook bereiken op whatsapp via zijn nummer +2349051206763


Geschreven door:  

Camila Adrian

3 september 2017 - 00:42 uur

Getuigenis over hoe ik mijn man terugkwam. Mijn wereld en mijn leven is terug !!! Na een jaar van gebroken relatie, verliet mijn man me zonder reden. Ik voelde me alsof mijn leven op het punt was om te stoppen, ik had bijna zelfmoord gepleegd. Ik was heel erg emotioneel beneden. (Dankzij een spellaster genaamd Dr IREDIA), die ik online ontmoette. Op een gelukkige dag, toen ik door het internet was, kwam ik veel getuigenissen over deze speeltoestand tegen. Sommigen hebben getuigen dat hij hun ex-liefhebber heeft teruggebracht, sommigen hebben getuigen dat hij baarmoeder herstelt, kanker, Hiv en andere ziekte genezen, sommigen hebben getuigen dat hij een spelling kan opheffen om te stoppen met echtscheiding enzovoort. Ik kwam ook over een bepaald getuigenis, het ging over een vrouw die CINDY heette, ze beweerde dat hij in minder dan twee dagen haar ex-liefhebber had teruggebracht en aan het eind van haar getuigenis droeg ze het IREDIA e-mailadres. Na het lezen van al deze, besloot ik het eens te proberen. Ik heb contact opgenomen met hem via email en verklaarde mijn probleem aan hem, hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat in 48 uur mijn man naar me terugkwam. Tot mijn verbazing kwam mijn man naar mijn huis en vroeg me om hem te vergeven. We hebben onze problemen opgelost en we zijn zelfs gelukkiger dan voorheen ...
Dr IREDIA is echt een begaafde man en ik zal niet stoppen met het publiceren van hem omdat hij een geweldige man is ... Als u een probleem hebt en u zoekt een echte en echte spellaster om al uw problemen voor u op te lossen. Hij is legitiem. Contacteer hem op zijn email,


Geschreven door:  

mabel

30 augustus 2017 - 01:31 uur

Ik was pijn en hart gebroken toen er in mijn huwelijk zeven maanden geleden een erg groot probleem was tussen mij en mijn man. Zo verschrikkelijk dat hij de zaak naar de rechtbank voor een scheiding bracht. Hij zei dat hij nooit meer met me wilde blijven, en dat hij me niet meer lief had. Dus hij pakte uit het huis en maakte me en mijn kinderen door zware pijn doorgegeven. Ik heb geprobeerd alle mogelijke middelen om hem terug te krijgen, na veel plezier, maar alles in geen nut. En hij heeft bevestigd dat hij zijn beslissing genomen heeft en hij wilde me nooit meer zien. Dus op een avond, toen ik terug kwam van het werk, ontmoette ik een oude vriend van mij die van mijn man vroeg. Dus ik vertelde hem alles aan hem, dus hij vertelde me dat de enige manier waarop ik mijn man terug kan krijgen is Een spellaster bezoeken, omdat het ook echt voor hem gewerkt heeft. Dus ik geloofde nooit in spelling, maar ik had geen andere keus dan zijn advies te volgen. Toen gaf hij me het e-mailadres van de speltoetser die hij bezocht had. . Dus de volgende morgen stuurde ik een mail naar het adres dat hij aan mij gaf, en de speltoesteller verzekerde me dat ik de volgende dag mijn man terug zal krijgen. Wat een geweldige uitspraak !! Ik geloofde nooit, dus hij sprak met mij en vertelde me alles wat ik moet doen. Dan de volgende ochtend, zo verrassend, mijn man die me de afgelopen 7 maanden niet heeft gebeld, belde me dat hij terugkomde. Zo geweldig!! Dus zo was hij dezelfde dag terug, met veel liefde en vreugde en hij verontschuldigd e zich voor zijn fout en voor de pijn veroorzaakte hij mij en mijn kinderen. Vanaf die dag was onze relatie nu sterker dan voorheen, met behulp van een speltoets. Dus ik zal u daar adviseren als u een probleem hebt met dr ogogo isele, ik geef u 100% garantie dat hij u zal helpen. Email hem op:


Geschreven door:  

jennifer

24 augustus 2017 - 16:51 uur

Ik geloof nooit in liefde spreuken tot ik een vriend van mij ontmoette die me alles vertelde over DR.otutu die de ex-vriend bracht, zelfs toen hij me vertelde dat ik het niet geloofde omdat ik She was. Ze dacht dat ze dezelfde slechte Heksen wilden Krijg mijn geld. Hoewel ik hem de kans gaf om alles uit te leggen die hij me vertelde over DR.otutu, vertelde ik hem dat er veel scammers zijn die ons geld willen nemen en ik zal nooit slachtoffer zijn, zelfs als mijn verloofde vermoedelijk met Ma in een paar maanden zal trouwen Laat me nu geduldig wachten voor een andere vent, hoewel ik hem zo lief heb gehad. Ze vertelde me dat DR niet een valse is die echt is en dat het veel mensen heeft geholpen om de geliefden terug te nemen, dan vraag ik mij af hoe deze spelling werkt en wat zijn de vereisten die ik moet doen voordat ik de liefde spreuk op me kan laten vallen ? Ze vertelde me dat ik zou moeten mailen drotutuhealingh omehotmail.com en ik zou haar moeten vertellen wat ik wil. Ik stuurde hem een ​​e-mail en vertelde hem dat ik mijn vroegere man nodig had. Ik vertelde hem dat hij mijn vriend was die me naar hem had gebracht, waarom twijfel ik aan zijn werk? Hij zei dat zijn werk 100 veilig is en garandeert dat niemand ooit in zijn tempel is gekomen en ook hetzelfde blijft. Ik werd boos op de woorden die hij me vertelde, en ik dacht in mijn gedachten, zoals deze dr toont alle dingen die we eerder hebben besproken. Hij zei voordat ik in mijn situatie kan beginnen, dat ik hem moet vertrouwen en andere heksen laten en geduldig wachten, dat als ik kan zeggen dat ik alles aan het doen, ik mijn 72 uur terugneemt. Ik zei goed en ik beloof het alleen met u te werken, en gaf me een formulier om te vullen wat ik deed en met hem te sturen met mijn foto's en ook foto's van mijn ex-vriend. Hij antwoordde mij 30 minuten later en vertelde me dat zijn goden sommige dingen nodig hadden om mijn hekserij te werpen en mijn probleem is heel makkelijk als ik deze dingen kan aanbieden. Wanneer ik hem vraag, hoe kan ik deze artikelen krijgen en hoe kan ik ze naar hem sturen om hekserij te halen? Hij vertelde me dat ik hier niet bang hoef te zijn, dat er in dit land een artikelverkoper aanwezig is. De items voor mij. Dan vraag ik hem dat het me kost om al deze artikelen te kopen? Hij vertelde me wat ik hem met alle vertrouwen had gezonden. Een uur later belde hij me en vertelde me dat mijn probleem was opgelost, dus ik zou 72 uur wachten voor mijn liefde om mij te vragen nadat ik na zijn woorden was gemaakt. Het was ongeveer 1800 in de volgende Drie dagen, mijn ex belde me als ik thuis ben dat ze me dringend wil zien. Ik vertelde hem dat hij hoopte dat alles goed was, dat hij zei ja, toen vertelde ik hem dat hij kon komen, mijn oude man keerde me naar vergeving en vroeg om vergeving dat hij wist wat er over hem kwam. Nu ben ik zo gelukkig omdat ik mijn vriendin terug heb gekregen en we plannen onze bruiloft binnenkort, ik belde de dr en bedankte me heel erg en vroeg hem wat hij als waardering zou moeten doen, hij zei dat ik je zou moeten vergeten en mijn geld houden Dat het niet voor geld is, maar om mensen te helpen die daar hulp nodig hebben, alles wat ik moet doen is meer getuigenis daarover, zodat mensen die het nodig hebben, helpen. Help me - waarom ben ik hier vandaag om mijn getuigenis te geven. Misschien blijft je goede goede hem zegenen en geeft hij meer welvaart en wijsheid. Dit is het DR-e-mailadres drotutuhealingh omehotmail.com. U kunt hem ook contacteren via zijn whatsapp nummer 2349051417394


Geschreven door:  

Iris Pronker

15 augustus 2017 - 18:31 uur

Hallo Bert,

Naar aanleiding van de tip die je me per mail gestuurd hebt om een verbinding te maken tussen een DAB+ transistorradio en mijn oude autoradio, die geen Auxiliary uitgang heeft, heb ik een mooie transistorradio met DAB+, Internet en Spotify Connect gekocht èn een FM transmitter.

Helaas kunnen de medewerkers van twee radiowinkels mij niet zeggen hoe ik verbinding kan maken tussen de nieuwe transistorradio met de Bluetooth FM transmitter met twee USB poorten, die ik ook heb aangeschaft. De radio heeft geen Bluetooth en geen USB aansluitingen.

In je mailtje gaf je een link naar de FM transmitter, die ik onmiddellijk gekocht heb.

Er werken bij de omroep zoveel techneuten, misschien hebben zij de oplossing voor me?
Ik wil toch wel heel graag ook in de auto kunnen genieten van NPO RADIO5! En, omdat ik denk dat er meer luisteraars in een vergelijkbare situatie verkeren, plaats ik dit berichtje hier.

Bij voorbaat dank en een goede uitzending.

Hartelijke groet,

Iris Pronker


Geschreven door:  

mabel

15 augustus 2017 - 16:38 uur

Ik wil deze grote getuigenis met de hele wereld delen hoe ik in 48 uur mijn prachtige man terug in mijn leven kreeg met de hulp van deze geweldige man genaamd Dr. Otutu Okunta. Omdat ik nooit in mijn leven geloofde. Mijn mooie man is een grote fan van Real Madrid. In de tweede helft van juni 2017 reisde hij naar de walvis om de laatste wedstrijd tussen zijn club Real Madrid en Juventus te bekijken. Na de wedstrijd die avond vertelde hij me dat hij thuis zou worden. De volgende dag Om de overwinning te vieren met mij en onze prachtige kinderen en breng me ook de nieuwe auto die me belooft als zijn club de finale heeft gewonnen. Ik probeerde hem de volgende dag te bellen. Hij weigerde mijn telefoontjes te kiezen. Ik was bezorgd omdat ik het niet weet. Wat er echt gebeurt, omdat hij niet met zijn familie grap. Ik schreef hem op Facebook. Hij antwoordde dat hij niet weer thuis wilde komen Dat hij eerlijk verliefd is op een dame in walvissen, dat ik de kinderen moet verzorgen, schreef ik opnieuw, hij weigerde te antwoorden, belde hij, hij weigerde te kiezen, ik was erg boos omdat ik niet kan blijven zonder mijn prachtige man ook Leuk Om mee te zijn, heb ik dagelijks uitgeroepen, omdat ik niet weet wat ik moet doen. Dus op 6 juni kwam ik over een getuigenis op het internet over een vrouw genaamd Jenifer Smith, die getuigen hoe ze haar man met behulp van dr otutu terug heeft gekregen. Ik was echt verbaasd, ik contacteerde dezelfde man voor hulp. Met de whatsap nummer en email die ze gaf als iemand het probleem heeft om de man ook te helpen om hulp, vertelde hij me niet te zorgen dat mijn man in 48 uur terugkomt naar mij Onder spelling dat de spreuk moet worden afgebroken voordat hij terug kan keren naar mij. Hij vertelde me alles wat ik moest doen en ik deed dat, en hij zei dat mijn man mij om 16:00 de volgende twee dagen zal bellen om te verontschuldige n. Ik was echt verbaasd over de exacte dag om 4:00, belde mijn man mij En begon zich te verontschuldige n dat hij niet weet wat er over hem kwam. Ik ben erg blij dat mijn huwelijk is hersteld door deze geweldige man, dr otutu.my waardering gaat ook naar Jenifer Smith, die haar getuigenis heeft gedeeld, zodat mensen zoals ik zullen ontvangen helpen. Alsjeblieft mijn vrienden alsjeblieft, als je een probleem hebt, zou ik u ook aanraden om deze grote man te contacteren voor hulp via zijn EMAIL () of u kunt hem gemakkelijk bereiken op whatsap met zijn nummer (+2349051417394 ) getuigen


Geschreven door:  

J Dijkstra

5 augustus 2017 - 16:14 uur

Hoe is dat dan mogelijk Bert ?
Vertel
Ik heb geen feesboek
Bvd Mvg J Dijkstra


Geschreven door:  

F. Luke

4 augustus 2017 - 15:12 uur

Overigens digitaal uitzenden via middengolf kan ook heel erg goed met een enorm bereik lees maar het bijgevoegde artikel.

https://www.volkskrant.nl/archief/middengolf-glashelder-met-digitale-radio~a579879/

Luisteren kan ook probeer maar via volgende website: http://www.frequentieland.nl/omroep/drmdemo.htm#

Succes allemaal.

Groeten


Geschreven door:  

F. Luke

4 augustus 2017 - 15:01 uur

DAB+ Mooi maar het werkt slecht.
Vroeger stemde ik af op Radio 5 of Radio 1 middengolf en hoefde helemaal niks te doen en ik reed naar Italië en kon beide zenders gewoon ontvangen.
Okay overdag was de ontvangst niet mogelijk maar is met DAB+ Radio 5 te ontvangen in België of Frankrijk???

Groeten


Geschreven door:  

Bart Horjus

4 augustus 2017 - 14:49 uur

Ik vind het belachelijk zolang we niet allemaal beschikken over DAB +, dat een doelgroepzender als NPO radio 5 niet in de ether (FM) is te ontvangen. Als je de autoradio aanzet vind je bijna allemaal dezelfde soort muziek speciaal gericht op een jonger publiek. Met de veiling van de etherfrequentie s zou daar rekening mee gehouden worden. Helaas is daar weinig van terecht gekomen.


Geschreven door:  

Tom

2 augustus 2017 - 22:29 uur

Zojuist terug van vakantie uit Spanje en weer volop genoten van radio 5 en radio 1 in de auto. Ik heb hiervoor mijn mobiele telefoon aangesloten op de autoradio.
Dit is goed te doen nu de roaming kosten voor internet gebruik in het buitenland zijn afgeschaft.
Ik gebruik de volgende link. http://listenlive.nl/board/message.php?id=4207 via deze link kom je bij een aantal streams welke je kunt gebruiken.Probe er dit maar eens op je PC.
Kies bijv. Radio5 met een snelheid van 32 kbps, op deze manier gebruik je relatief weinig data (Radio 5 Icecast AAC HE2 32kbps http://icecast.omroep.nl/radio5-sb-aac)
Gebruik het programma VLC Player en voeg daar nog een AAC Codec aan toe.(beide downloaden in App store).
Werkt perfect.


Geschreven door:  

Dick van Aggelen

2 augustus 2017 - 20:19 uur

Ik luister altijd naar mijn eigen mp3-jes vanaf een stick.


Geschreven door:  

Hans Lieferink

1 augustus 2017 - 10:15 uur

Ik heb jaren met veel plezier naar radio 5 geluisterd maar sinds dat ze van de middengolf af zijn een domme zet denk ik ze hebben toen veel veel luisteraars vergeten we waren niet belangrijk meer voor omroep max denk ik .
Sindsdien staat de radio uit in mijn vrachtauto er is absoluut geen goed alternatief jammer maar helaas


Geschreven door:  

Evert

31 juli 2017 - 18:35 uur

Antenne uit ? Moet dat ook op een DAB radio ?


Geschreven door:  

de Vries

28 juli 2017 - 22:40 uur

Nog even een aanvulling van mijn bericht van 5 dagen geleden.

Seabreeze AM ontvang je in NOORD NEDERLAND op je transistorradio , in je auto of op je boot via 1395 kHz (215 meter) middengolf, ook wel AM genoemd.
Digitaal luister je gewoon via je Smartphone, I-Phone, I-pad of computer. Hiervoor zijn diverse apps die je (vaak gratis) kunt downloaden in de Google Store zoals Tune In of VLC Player. Installeer je favoriete app en via de Tune In button bovenaan in het midden van de website hoor ook jij de beste muziek en heb je Seabreeze AM altijd en overal bij de hand!


Geschreven door:  

Aad

28 juli 2017 - 19:41 uur

Ook ik heb in de auto geen Radio 5 meer aan. Het advies van De Vries om naar de zender Seabreeze op AM 1395 te luisteren ga ik een keer proberen.


Geschreven door:  

de Vries

23 juli 2017 - 18:39 uur

Sinds Radio 5 niet meer op de AM (middengolf) te beluisteren is luister ik naar de zender Seabreeze AM 1395. Hele mooie muziek uit de jaren 60 en 70. Heel goed te ontvangen op de draagbare radio en op de autoradio. Weinig of geen commentaar, meestal non-stop muziek en geen reclame. Mij bevalt deze zender prima!!!


Geschreven door:  

Albert Vrolijk

21 juli 2017 - 12:32 uur

Inderdaad, zo te zien niet al te moeilijk, maar ik blijf er bij geef mij maar het oude systeem van de echte FM zenders, heb nog een hele mooie Revox B780 radio, veel mooier en beter dan al dat moderne digitale gedoe.


Geschreven door:  

Peter

12 juli 2017 - 14:55 uur

Ik ga voorlopig geen DAB+ kopen, dus afgehaakt voor radio 5. Jaren geleden had ik DAB, kom terug van een vakantie was het veranderd in DAB+. Weg met 2 DAB toestellen dus. Voor zover toen bekend(bij mij) alleen in NL DAB+. Volgende keer vinden ze DAB++ uit.


Geschreven door:  

Loek Degenhart

8 juli 2017 - 13:07 uur

Dit lijkt op de goedkoopste oplossing. Toch heb ik één vraag: blijft de ontvangst ook goed als je rijdt, bochten door gaat of in de buurt van de bovenleiding van een tram bent? Zwakkere FM-zenders willen weleens wegvallen en ik weet nog dat bovenleidingen van trams op de middengolf ook stoorden. Heb je daar met deze oplossing geen last van? Zo niet, is dit ook nog de PERFECTE goedkoopste oplossing, waar ik zéker gehoor aan ga geven.


Geschreven door:  

Willem van de Meer

25 maart 2017 - 22:33 uur

Reactie op eerdere mail.
Daarin gaf ik aan dat volgens een dame bij BCC een portable radio in de auto niet zou gaan werken.
Het tegendeel is waar. Vandaag een Salora portable radio voor 33 euro bij Correct in Ommen gekocht en vervolgens een rit van meer dan 200 km door Nederland gemaakt.
De ontvangst was prima.
Spijtig genoeg heeft de radio van de auto geen AUX aansluiting dus de optie in het filmpje is niet mogelijk.
De auto heeft wel een USB aansluiting maar die werkt vooralsnog niet op de impuls die via een kabeltje vanuit de hoofdtelefoonaa nsluiting naar die USB wordt verzonden.
De auto heeft ook Bluetooth.
Vraag is nu nog even hoe zouden we toch een verbinding tussen een DAB+ ontvanger/verze nder en de autoradio kunnen maken.
Luisteren naar Radio 5 kan in ieder geval met de aanschafte radio.
Een verdere verbetering zou nog mooier zijn
Wie heeft een idee?


Geschreven door:  

Willem van de Meer

22 maart 2017 - 14:07 uur

Ik heb het filmpje van Bert Kranenbarg gezien en ben naar de winkel van BCC gegaan om een passende portable radio te kopen.
De verkoopadviseur gaf aan dat dit niet ging lukken, omdat het onmogelijk is om met een portable radio in een rijdende auto op een goede manier DAB+ te ontvangen.
Dus het filmpje kan eigenlijk helemaal niet!
Ik kan mij niet voorstellen dat het getoonde niet zou kunnen, maar wie heeft er ervaring mee en hoe werkt het in de praktijk.
Dus met welke portable radio kun je de getoonde combinatie maken en heb je een goede ontvangst? Zijn er dan ook nog eisen met betrekking tot de antenne?
Dank voor de reacties.


Geschreven door:  

Aad Looijestijn

8 maart 2017 - 15:10 uur

Welke type dab radio is dat die ik op autoradio kan aansluiten


Geschreven door:  

Gaby Wegdam-Moormann

2 maart 2017 - 10:34 uur

Dit is een goeie. Ga er meteen een kopen. Kun je hiermee ook Classic FM ontvangen?


Geschreven door:  

Wim Pastoor

1 maart 2017 - 10:44 uur

Je moet dan toch nog een DAB radio kopen...
Zelf heb ik een mobieltje, zoals 99% van de auto rijders denk ik. Op de telefoon een radio 5 app.
Via Bluetooth gekoppeld aan het adio systeem.
Ook heel doeltreffend, dat 'kost' dan wel weer MB's, maar ook deze methode kan goed worden gebruikt.


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

26 februari 2017 - 21:18 uur

Wat heeft dat liedje met DAB+ radio te maken, via een kabeltje(3 millimeter doorsnede) naar je mp3 of AUX ingang,is in de meeste elektronica-ket ens te koop.Daarnaast kun je niet meer via de middengolf 747 luisteren,is al enige tijd niet meer te ontvangen.NPO radio 5 is alleen via de Schotel in héél Europa te ontvangen:via de kabel-internet of internetradio-D AB+ radio en evt in de DAB+autoradio aanwezig is, en via DVB-T(digitenne ).Bereik van de DAB+/kabel is alleen binnen onze grenzen te ontvangen.En er zijn ook gebieden waar geen kabel aanwezig is,bent u aangewezen op een DAB+radio of via de Astra 3 satelliet,maar dat is betaal tv via de enigste provider die Canal-Digitaal in het aangeboden pakket te ontvangen is.En dat is al diverse keren uitgelegd.Goed lezen het gaat over DAB+ ontvangst.En aanvullende informatie voor alle NPO radio zenders die u kunt ontvangen via div. digitale mediums.Vanwaar Akte.


Geschreven door:  

Mieke Dop

26 februari 2017 - 17:46 uur

in 1970 ben ik met mijn Karel getrouwd en nog steeds gelukkig. Dat liedje nee Karel brengt veel herinneringen terug.
Mijn moeder was het niet eens met de relatie en gebruikte het te pas en te onpas om hem te treiteren. Hij is er nooit op in gegaan en nam het met een korreltje zout. De relatie is nooit hecht grworden tussen hen,dat is een under statement. Zij heeft er uiteindelijk zelf het meeste last vsn gehad. Overigens zing ik zelf nu keihard mee met het nummer met een knipoog naar mijn man.


Geschreven door:  

Ruud van Hooff

25 februari 2017 - 16:48 uur

Moet je natuurlijk een autoradio hebben met een mp 3 aansluiting.


Geschreven door:  

Kortspijk

25 februari 2017 - 15:03 uur

Smartphone op radio 5 en via Bluetooth naar je mediasysteem als dat er is.
Nog gratiser Bert
Kortje


Geschreven door:  

Sander

24 februari 2017 - 19:02 uur

Ik wil graag 5 luisteren, maar kan t niet vinden. De hele FM- band afgezocht, maar zonder resultaat. En op 747 AM zit 100%NL.
Zit vnl in en rond Rotterdam, maar op 90.2FM zit het ook niet.


Geschreven door:  

Frieda Bras-Koop

24 februari 2017 - 16:05 uur

Dankjewel Bert voor jouw goede tip. Ik ben best een enthousiaste NPORadio-5 luisteraar, en als ik 'ns in de auto zit, mis ik de gezellige programma's.
Nu kan ik ook in de auto NPO5 luisteren, hoera!
Groetjes, Frieda Bras-Koop


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

23 februari 2017 - 21:18 uur

Een web-site waar ik al vele jaren mijn kennis verkrijg en een aanrader inzake alles wat met radio ontvangst te maken heeft en vragen kunt stellen.Ziet via:www.Google. nl (tik in) muziekmuseum vlaanderen en klik op: muziekmuseum.sk ynetblog.be en ziet ook de radio-luisterci jfers dec-jan 2017 zowel van de NPO en de commerciele radio zenders.En nog veel meer informatie die exakt weergeven in kennisoverdrach t.Doet uw voordeel mee.


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

23 februari 2017 - 17:59 uur

Als voorbeeld inzake Geo Blocking als voorbeeld:ik wil graag de nieuwe Mercedes Formule 1 2017 zien de Video via internet. Via de Duitse RTL die via de Schotel FTA(FREE TO AIR) te ontvangen is. Ziet via: www.RTL.de Sendungen Formule 1 krijg ik te zien: Das tut uns leid:enige Video's unseres angeboten konnen wir aus rechtlichen Grunden nicht in allerlandern auberhalb Deutschlandes zur verfuging stellen. Das vor Ihnen gewuschte Video gehort leider dazu. Over de eenwording van Europa te hebben.is dit een van de voorbeelden.Naa r waarheid ingevult.


Geschreven door:  

ria

23 februari 2017 - 16:28 uur

wat voor stekkertje gebruik je


Geschreven door:  

P.Jvan oostrum

23 februari 2017 - 15:50 uur

dab+is voor mij niet bereikbaar,ben in het bezit van een toyota auris hybride waar van de radio is uit gerust met dab.ik heb diverse malen geprobeert dit te instaleren maar helaas geen resultaad.


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

23 februari 2017 - 15:38 uur

Het is een gebed zonder einde.Door de horizon/vertica le polarisatie(rec htlijnig) draaggolf daarop zijn de frequentie's op gemoduleerd.FM( frequentie modulatie) FM is een analoge uitzendnorm,bij DAB+ wordt het FM frequentie's in plaats van de wisselgolf veranderd in het binair-uitzend format,in getal-reeksen.V ia Google.nl kunt u de juiste informatie terugvinden.En door de digitale uitzendnorm(for mat) wordt het signaal zuiver weergegeven.In de draaggolf+bandb reedte+ globaal 120mb/s afhankelijk van de uitzendkwalitei t.Waarom niet in de EBU verband de overkoppelende omroepen org in zijn vertegenwoordig d in Europa.Waarom wel in Amerika waar de Satelliet radio gebruikt wordt,die zenden over een groot bereik over grote delen van Europa.Vooal de Country-muziek is een muziek-soort die veel wordt gebruikt bij de Truckers.Ziet via Google.nl (tik in)Satellietrad io of Satelliet radio geeft u een indruk de soorten Sat.auto-radio' s.Maar in Europa wordt door GEO-BLOCKING verdeelt door vooral belangen-verstr engelingen,oa afspraken met kabel-providers -platen/filmmaa tschappijen etc.GEO-BLOCKIN G is beperken van uw toegang tot internet-of via de Schotel op basis van uw Geografische lokatie.En dat is de eenwording in Europa?En daarom moeten de soft-ware van de LCD TV'S aangepast worden per land(kabel-prov iders),inzake de goede werking via de CI slot+CI module+smart-ca rd voor betaalTV.En dat werkt altijd productie verhogend.En laten de presentatoren van de NPO daar eens een keer over hebben,dan het presenteren van een DAB+ radio in de auto.Maar ja het zijn vaak ALFA opgeleiden Presentatoren die weinig of helemaal geen Beta(technisch) onderwijs hebben genoten.En dat ontbreekt ook in de politiek,ik heb 2x de stemwijzer gedaan,en elke keer de uitslag dat ik niet in dit land behoorde te wonen door mijn Beta opleiding en beter in Japen of Zuid-Korea,op zéér hoge technologische niveau produkten maken.Wat u er mee doet behoort tot uw competentie.Adi eu.groet Hans de Beta Techneut.


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

22 februari 2017 - 17:57 uur

Het alternatief voor ontvangst in je auto,zijn de nieuwste satelliet bol antenne's,en in héél Europa ontvangst.Voora l voor oa vrachtwagen-cha uffeurs die door heel Europa rijden,is zelfs bij 100km/h ontvangst van Radio mogelijk,je zult maar ergens in Europa op een parkeerplaats staan,en in het weekend niet mag rijden,dan is via de Schotel/Vlak/Bo l Satelliet antennes Nederland heel dichtbij.De BVN (www.bvn.nl) is een FTA(FREE TO AIR) TV satelliet zender.En via een Satelliet receiver met een CI slot voorzien,kunt via een smart-card van Canal-digitaal zowel de NPO/commerciele /regionale TV/Radio ontvangen.Ziet via:www.Selfsat .com de nieuwste modellen.Er zijn Satelliet-recei vers die zowel op 12/24/230 volt werken.En er zijn compacte LCD platte TV's te koop.Daarnaast kunt de vele Buitenlandse TV/Radio zenders ontvangen,en ook FTA te ontvangen zijn,in div talen.Ook Touring-cars/Ca mpers/Caravan/V rachtwagens maken steeds eer gebruik van de nieuwste digitale ontwikkelingen. Ziet via Google.nl(tik in) Astra 3 en Astra 19.2 dan ziet u de Footprins van deze satellieten.En via:www.onastra .nl de ontvangst mogelijkheden.E n dat is heden en in de toekomst om zowel in héél Europa(Nederlan d)ontvangst van de hoogwaardige signaal overdracht.Groe t van een Schotel-techneu t(hobby) voor kennis vergroting.


Geschreven door:  

Anton van der Meer

22 februari 2017 - 16:19 uur

Hier in Friesland werkt dat niet.
Ook in de nieuwste Toyota Prius met ingebouwde DAB+ radio valt de verbinding geregeld weg.


Geschreven door:  

Dirk De Vriese

22 februari 2017 - 09:37 uur

Leuk filmpje van Bert, beter is zo'n toestel koopt waar je een externe antenne op kan aansluiten . De magneetant.
plak je dan op willigkeurig plaats op de auto. Ik woon aan grensgebied Zeeland / O- vlaanderen Belgie en ontvang
dus naast jullie pakket ook RTBF pakket en de VRT pakket. M.v.g.
Best is natuurlijk een autoradio met interne DAB+ , wel dan best een straler als antenne van ong. 30 cm , ( geen binnenant achter glas of zo..)
al wat kleiner is dempt de ontvangst.


Geschreven door:  

Marco

20 februari 2017 - 18:53 uur

DAB in de auto werkt maar matig, zeker niet optimaal. Ik heb een moderne auto (Outlander PHEV) maar DAB valt regelmatig weg. Ik zou momenteel zeker geen nieuwe radio kopen speciaal voor DAB. Eerst de techniek maar eens echt goed regelen voordat ze het introduceren...


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

19 februari 2017 - 21:16 uur

Hallo Pietje:het ligt niet aan de presentatoren.D oor de bezuinigingen door de Tweede kamer,en door steeds meer in achterstand is niet helemaal de schuld van de NPO.Ziet via: Omroep MAX TV uitzending Hollandse Zaken(Gastenboe k)mijn uiteenzetting tussen de 6 euro verplichte omroep-bijdrage verdisconteerd in ons belasting system.De Duitsers betalen 60 euro per 3 maanden aan de verplichte omroepbijdrage. Als we eens ook dat gingen betalen,dan is er heel meer ruimte om te investeren in betere TV programma's maar ook de nieuwste digitale technieken.DAB+ 4K ultra-hdtv en 2020 de 8K ultra-hdtv signaal verwerking.Afge ven op de presentatoren van de NPO is niet juist,ze doen met de financiele beperking van de NPO om toch de kijkers/lezers een kwalitief goed onderhouden programma uit de hoge hoed te toveren.We kopen wel Film kanalen in die toch ook veel geld kosten in,en films op bestelling.Maar als we meer moeten betalen aan de verplichte omroepbijdrage, dan zijn de opmerkingen oa als graaiers en zakkenvullers via de sociale media van een laag niveau,maar het is ook van belang met welk IQ je bezit,om zo negatieve opmerking te plaatsen.En vooral het verschuilen achter een gefingeerde naam,getuigd niet van uw niet goed onderbouwde reaktie.


Geschreven door:  

Pietje

19 februari 2017 - 16:13 uur

Voor mij blijft het punt dat ik weer op kosten gejaagd word door het geteisem in Den Haag. Had drie dab ontvangers door het huis, kom van een lange vakantie terug en het spul werkt niet. Na info en navraag blijkt dat we in Nederland weer het beste jongetje van de klas willen zijn en alles dab+ is geworden dus mijn drie ontvangers waardeloos in Nederland. Jammer maar voor mij geen r5 in de auto, zeker niet na zo'n verhaal van een belangrijke veelverdiener.


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

16 februari 2017 - 20:55 uur

Als laatste reaktie inzake DAB+ ontvangst,ziet via de Duitse web-site die ik al jarenlang gebruik.Ziet via: www.digitv.de klik op: Digital-TV klik op: Technik pag 2 DAB Plus zap en klik op:Hintergrund DAB-PLUS-Empfan g unterwegs 1500 km mit Digital Radio.Inzake ontvangst in een auto voorzien van DAB+En dat mis ik bij de NPO belangrijke informatie voor ontvangst in Nederland,met een DAB+ autoradio en zoals de presentator zich doen gelden via een losse DAB+ radio ontvangst in één rijdende auto.U moet wel de Duitse Taal beheersen,en daar heb ik géén enkele probleem mee.Duitse Taal geleerd via de 60 Duitse TV zenders kan ontvangen,+ de evt honderden Duitse radio zenders.En dat is de contradictie tov. de NPO en de Duitse omroepen.


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

16 februari 2017 - 00:34 uur

Herstel:Het is Saturn.de maar ik heb ook DAB+ radio's gezien via de bekende Nederlandse internet Shops,rond de 35 euro.Maar ik kan niet oordelen over het gebruiks-gemak van de aangeboden DAB+ radio's,en het vermogen wat geleverd kan worden,daar zit nog wel verschil in.Zoals ik eerder benoemde,een test van de goedkope DAB+ radio's zou wel op zijn plaats zijn.Op mijn woonlocatie gebruik ik internet radio met WiFi werkt perfect via mijn internet-router ,en overal in mijn woonlocatie te gebruiken,binne n een afstand van 20 meter vanaf mijn internet-router .


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

15 februari 2017 - 19:29 uur

Als voormalig elektronica technikus heb ik veel contacten,ook in Duitsland.(niet voor reclame bedoelt)Online te bestellen bij de bekende elektronica warenhuis die genoemd is naar de planeet Saturnus.Een DAB+ radio van een van de bekende Duitse elektronica-con zern. voor 37.99 euro van Technisat TechniRadio 1 DAB+Radio Preiseleistung ist sehr gut:kleines Radio mit superklang! Maar is het een veilig idee om een losse DAB+ radio gebruik te maken in je auto? Misschien is beter een test via RADAR of KASSA en de veiligheids-asp ecten.Dan mogen ook de DAB+ merken in benoemd worden!En vooral de ontvangst in héél Nederland van DAB+ ontvangst,inzak e ontvangst in je auto met een losse DAB+ radio.En er zijn meerdere modellen DAB+ radio te koop bij boven genoemde warenhuis,voor een lage prijs.


Geschreven door:  

MAC van der Helm

14 februari 2017 - 19:52 uur

duidelijk verhaal. Alleen.... welk type radiootje? want die 30 euro kom ik niet tegen op het internet.
Snap dat het niet op de radio mag, maar misschien wel als antwoord op mijn vraag


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

14 februari 2017 - 17:51 uur

Geachte Presentator:vee l belangrijker is om uw luisteraars te informeren in andere belangrijke zaken,dan DAB+ ontvangst.Ziet via YouTube.nl (tik in) uberlastestes stromnetz-Erneu erbane Energien-Plusmi nus ARD.(tik in) Mythen und Wahrheiten zur Windkraft (tik in) Energie konzerne Verschenkenken Okostrom ins Ausland. de exactheid in de juistheid wat in Nederland verzwegen worden.In wiens belang? Nederland is een kabelland,en via de schotel is er de juiste informatie te ontvangen.Ik wil niet zeggen dat er enige sprake van cencuur is.En als er sprake is van waar we op willen stemmen!,dan stem ik op een regerings-parti j die zowel ALFA als Beta kamerleden mijn gedachtengoed en denkbeelden vertegenwordige n.En ik heb géén enkele affiniteit met een hoop academisch geleuter.Als in hun Radio programma het onderwerp verkiezingen aan de orde komen.Al mijn ingezonden informatie is ook bekend bij de Tweede Kamer Fractie van de VVD, toen ik ook de radactie aan mijn telefoon heb gehad.En ziet verder via Hollandse Zaken(Gastenboe k) mijn ingezonden informatie.Het heeft niet een raakvlak met uw onderweerp:ziet via Google.nl(tik in) uitspraken schotel verboden of GSO techniek klik op:Mag een verhuurder een schotelantenne weigeren? JURO/FOON en neem kennis van mijn 33 ingezonden reaktie's ik behoor tot de top inzake zowel juridisch/techn isch in het plaatsen van een schotel.Groet van een Techneut,en doet uw voordeel mee.


Geschreven door:  

Jan Strous

14 februari 2017 - 12:35 uur

Bert zal ongetwijfeld in de buurt van een DAB steunzender staan. FM met een kleine radio in de auto ontvangen valt al helemaal niet mee, laat staan
DAB. Heb DAB buitenantenne op de auto, zelfs dan valt het niet mee om overal DAB te kunnen ontvangen.


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

13 februari 2017 - 21:04 uur

Geachte Presentator:ik bezit al enige jaren een lichte vorm van Parkinson: door mijn hersens te blijven trainen heb ik een balans weten te vinden,om prettig te leven.Vooral door kennis vergoting door internet/vakbla den/bibliotheek /en vooral via de Schotel waarmee ik globaal 20 jaar mijn informatie uit haal,via de vele buitenlandse TV zenders. Vooral via de NHK(Engelse Taal) de Japanse staats omroep die ik FTA(FREE TO AIR) kan ontvangen.En vooral de technische aspecten en dat is heel divers,mijn kennis kunnen verhogen.Ziet via YouTube.nl(tik in)Akita Shinkansen E6 Series Super Komachi Passing Trough Deep Snowstorm in Winter,Jr East Japan.Dat de elektrische treinen blijven rijden,zoals te zien is met hevige sneeuval,en dat door wisselstroom er geen stroomspanning( vonk overslag) te zien is,wat wel via gelijkstroom wel aan de orde is,enorme spanning verlies.(tik in) Ternyata Kawasaki juga Buat kereta Api Shinkansen,de opbouw van de super snelle Japanse hogesnelheids-t reinen,en ook de bekende Japanse bedrijven die de juist kennis bezitten.De nieuwe Directeur van de NS,is Directeur geweest in de zorgsector,en die heeft verstand van treinen?.


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

12 februari 2017 - 19:41 uur

Resumerend:dat mis ik bij de NPO de juiste exaktheid in informatie via de TV/Radio nieuws-programm a's.Vooral over het milieu is een heet hangijzer om alle aspecten aan de kijkers/luister aars de voor en nadelen aan te kaarten.Vooral de Duitse TV/Radio zenders dienen als voorbeeld in de juistheid. Als laatste informatie-brom ziet via:www.NDR.de Themen A-Z thema Windkraft. Deze deelstaat TV/Radio zender die ik met mijn Schotel FTA(FREE TO AIR) kan ontvangen,geeft heel veel informatie.


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

12 februari 2017 - 01:21 uur

Aanvulling:ziet via Google.nl (tik in)Fyra trein(en) en klik op:Fyra-trein kan op hogesnelheidsne t Italie gaan rijden:door een van de beste treinen bouwers ter wereld,door Hitachi Rail Italie onder handen genomen,en hofleveracier van de Engelse/Schotse spoorwegen,ziet via:Hitach.com het grootse Japanse bedrijf.(tik in) wisselstroom treinen en klik op:Het spoor veroudert,tijd voor een nieuwe bovenleiding,ge eft weer het verschil in gelijkstroom en wisselstroom van treinen.(tik in)Windmolens energie en wat meestal verzwegen wordt,en klik op:windmolens energie en wat meestal verzwegen wordt-Aenwirden ,door Ing Halkema de vele exakte informatie inzake wat een windmolen opbrengt aan kosten en de stroom-opbrengs t.Daarom pleit ik voor een nieuwe generatie presentatoren(A LFA-BETA zijn opgeleid) die zowel via de TV als voor de radio exakte kennis doorgeven aan de zowel de kijkers als via de Radio aan de verplicht betalende omroep bijdragen.Wie betaald,wie bepaalt.Anders vertaald dat meer naar een rollator zender van de NPO Radio 5.En neem verder kennis via Hollandse Zaken(Gastenboe k) Omroep MAX en neem kennis van mijn ingezonden reaktie's,die naar waarheid zijn ingevult.Groet van een trouwe kijker/luistera ar van de NPO.


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

12 februari 2017 - 01:01 uur

Dat het geluid van DAB+ een zuiver geluid geeft,omdat het werkt volgens Binair stelsel(inhoude nde getallen reeksen.Ziet via Google.nl (tik in)Binair en klik op Binair-Wikipedi a.En wat ik mis vaak bij de presentatoren enige kennis van Digitale signaal verwerking.Een autoradio met DAB+ en met een Touchscreen scherm ziet via YouTube.nl (tik in)wie funktioniert ein Touchscreen geeft mooi weer de werking van oa Smart-phone's etc.En (tik in)hitec:Das Stromnetz von morgen;geeft mooi weer de omzetting van de windmolens wisselstroom naar gelijkstroom:(t ik in)Windkraft ist nich so omweltfreundlic h wie man denkt:(tik in)Angenis Windrad:het zoef zoef zoef van de wieken,waar de mensen last van ondervinden:(ti k in)Freie Energie-windkra ft Zweifelhaft:het aanvreten van de poten door microben door het zeewater.(tik in)wie funktioniert eine Weichenheizung? :geeft mooi weer de oplossing als de wissel bevroren zijn.(tik in)WORLDS FASTEST TRAIN-MAGLEV "capable"of 3.500 km/h:geeft mooi weer de zeer snelle infratrukteur die met 430Km/h de Randstad had kunnen ontlasten in woon/werk verkeer naar Oost-Groningen, ivb naar 130 km/h,ggeft ook weer de werking van de zweefmagneet-tr ein.En de presentatoren van de buitenlandse TV/Radio zenders die ik via de schotel kan ontvangen,hebbe n een Alfa maar ook Beta(technisch) onderwijs gehad.Het is veel in de Duitse Taal,maar die geven ook heel veel de exaktheid in kennis-overdrac ht. tov de NPO.


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

10 februari 2017 - 21:30 uur

Ziet via;Google.nl (tik in)Werking DAB+ en klik op: Digatal Audio Broadcasting- Wikipedia en ziet de info over de DAB+ techniek.Ziet via YouTube.nl (tik in) DAB+digitale Radio-Review(co nsumentenbond) en ziet mijn exaktheid in ontvangst kwaliteit.En dat via de autoradio DAB+ moet voorzien van de juiste antenne.En zoals de presentator stil staat,maar als hij zich verplaats met zijn auto! Het mooiste zou zijn zoals in Amerika ziet via YouTube.nl Satellite radio,maar de Geoblocking verdeelt Europa in ontvangst door heel de EU landen van oa de NPO/commerciele DAB+ radio zenders.Maar alle internet-provid ers hun internetten zouden samen koppelen dan kun je door heel de EU landen via Wifi(internet) geen last hebben van beperkte ontvangst,buite n Nederland van DAB+ ontvangst.Zoals de presentator een oplossing heeft,is geen sprake van deskundigheid.L aat gelijk een nieuwe DAB+ auto-radio in plaatsen,en bij de aankoop van een nieuwe auto bestel gelijk een DAB+ auto-radio,dat goedkoper als later laten inbouwen.DAB+ auto radio's zijn te koop globaal rond de 100 euro.


Geschreven door:  

Marianne van Griensv

10 februari 2017 - 17:28 uur

Die ga ik zeker kopen dankjewel Bert


Geschreven door:  

Dick en Henn Beekman

10 februari 2017 - 17:23 uur

Hallo Bert
Ik zoek me te pletter naar zo'n radio'tje van een paar tientjes, mag je hier geen merk en type noemen?
Want de SONY XDR-P1DBP DAB+radio kan ik niet goedkoper vinden dan €79.00
Of had je een ander merk ?
met vriendelijke groet
Dick Beekman


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

9 februari 2017 - 21:30 uur

Aanvulling: interferentie's herstel: ziet via Google de betekenis hiervan,maar de de informatie zoals ik eerder omschreven heb.AM-FM DAB+ kunt u de juiste informatie vinden.Het betreft draadloze energie overdracht. En ziet via Google (tik in) Nikola Tesla de meest beste wetenschapper aller tijden,waar we veel aan te danken hebben in oa magnetisme/indu ctie/wisselstro om/energie zuinige lamp/krachtstro om-transformato rs etc. Een aanrader voor kennis vergroting.


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

9 februari 2017 - 21:24 uur

Aanvulling:het is algemeen bekend dat een buitenantenne beter is,een binnen antenne in de auto kan door interfetentie's door allerlei magnetische velden in de auto de ontvangst-kwali teit beinvloeden.Het gaat om een stilstaande auto,maar een bewegend opject.Om de exaktheid van mijn betoog te onderbouwen ziet via Google.nl (tik in) slechte dab+ontvangst klik op; Hoe verbeter je ontvangst van je DAB+ Radio en via: de Duitse informatie web-site's zijn er vele digitale inhoudelijke informatie en testen te zien en te lezen.Ziet via:Digitv.de klik op Technik en zap naar pag 2 onderwerp DAB PLUS geeft de vele informatie inzake het verschil in AM(amplude modulatie) UKW(FM modulatie) en DAB+ het verschil in zendvermogens en de ontvangst kwaliteit.Het is wel in de Duitse Taal,maar dat is voor ons Oosterlingen geen probleem,omdat we vanaf 1950 de 3 Duitse TV/radio zenders konden ontvangen oa ARD/ZDF/WDR en waren toen en heden immens populair,met een harkantenne konden we de Duitse TV/Radio zenders ontvangen.Vele Oosterlingen van ons land hebben de Duitse Taal geleerd.En dat is het manco bij de NPO duidelijke uitleg inzake de zowel de HDTV en de DAB+ signaal verwerking.Als je in Nederland over techniek heb,dan kom je vaak uit een andere wereld.Een klein radio-ootje met binnen antenne zou goed werken.Blijf maar liever bij uw radio uitzendingen,ma ar laat technische zaken aan de echte Beta(technisch) deskundigen over.Div auto's hebben via de achterruit-verw arming die dienen als ontvangst-anten ne,en ook die visachtigtige buitenantenne's die vaak bij de duurdere automerken op het dak te zien zijn.En waarom is dat,de wisselstroom-ge nerator/startmo tor/inductie van elektronische componenten in de auto,kunnen het FM als DAB+ ontvangst beinvloeden.Gro et van géén ALFA maar van een Beta technisch deskundigen.Ald us naar waarheid ingevult. Donderdag-9 Febr. om 20.25 uur 2017


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

9 februari 2017 - 20:12 uur

Aanvulling: u kunt vlak bij onze grenzen div buitenlandse DAB+ zenders ontvangen in uw auto of woonlocatie.Doo r een overlap door de footprint van de DAB+ steunzender.Bui ten onze grens is alleen via de Schotel en via internet de NPO TV/Radio te ontvangen.Inter net kwaliteit is afhankelijk van de data-streaming die u ter plekke kunt ontvangen.Ik ontvang in héél Europa via de Astra 3 afhankelijk van de foot-print van da satelliet ziet via: Google.nl(tik in) Astra 3 en ziet zijn footprint in Europa.En dat heet betaal TV/Radio via de enigste provider die de NPO die via de Satelliet mag uitzenden:heeft te maken met auteurs/uitzend -rechten.Ik test al enige tijd de nieuwste satelliet vlanantenne's gemakkelijk mee tenemen en te plaatsen.Ziet via (niet voor reclame bedoelt) Selfsat.com de nieuwste modellen zelfs met WiFi en vol automatisch.Ken nis is macht,en daar maak ik elke dag gebruik van.


Geschreven door:  

Hans Peperkamp

9 februari 2017 - 19:59 uur

Als Electronica en Schoteltechnicu s:is NPO radio 5 buiten onze land-grens van Nederland niet te ontvangen.En dat geldt ook voor de kabel.Daarnaast is door de horizon/vertica le polarisatie(rec ht-lijnig)ontva ngst van het DAB+ niet overal te ontvangen.DAB+ is feitelijk een digitale data-streamings van het uitgezonden signaal-overdra cht.En ook de kwaliteit van de geluids-overdra cht heeft te maken,met de aantal bits/per seconden.In de regel rond de 120 KB/sec kan hoger of lager zijn.De Duitse NDR(Blue zendt uit in 320KB/s)is CD kwaliteit als voorbeeld maar dan via de Astra 19.2 satelliet.Resum erend:ontvangst van de DAB+ is afhankelijk van de aantal steunzenders die geplaats zijn of nog worden geplaats.In mijn senoren coplex is FM(frequentie modulatie) en DAB+ bijna niet mogelijk,oorzaa k kan zijn veel ijzervlechtwerk in het beton,en ligging tov. de steunzender.Daa rom heb ik een internet-radio gekocht met Wifi als alternatief tov DAB+ en in hele woongedeelte ruisvrije ontvangst,omdat via de router het Wifi signaal al digitaal is.Daarnaast zal DAB+ succesvol zijn als bij nieuwe auto's standaart DAB+ radio's worden ingebouwd vanaf de fabriek.


Geschreven door:  

anne-marie

9 februari 2017 - 18:37 uur

Fantastisch, nu ook naar Frankrijk rijden met radio5 !
Thnx

Anne-Marie


Geschreven door:  

Willem Geersing

9 februari 2017 - 18:36 uur

Als ik het goed heb gezien gebruikt BERT een SONY XDR-P1DBP DAB+radio


Geschreven door:  

Aalt mol

9 februari 2017 - 17:37 uur

Er zijn al dab auto radio"s te koop vanaf 130 euro.


Geschreven door:  

Renske Voskuilen

9 februari 2017 - 14:09 uur

Wat voor kabeltje wordt er gebruikt?


Geschreven door:  

Yvonne

8 februari 2017 - 15:52 uur

Waar kun je klikken op het fimpje?


Geschreven door:  

Marleen Moonen

8 februari 2017 - 14:40 uur

Waarom is het niet gewoon op de radio te verkrijgen, zoals alle andere zenders?
Ik heb het alleen op en via internet op mobiel met een app, en dan via mijn sonos boxen.
Groetjes van Marleen.


Geschreven door:  

Marleen Moonen

8 februari 2017 - 14:35 uur

Kan het ook met een ingebouwde radio van een nieuwe auto, ik heb alleen een aansteker aansluiting?
Van de garage hebben ze verschillende zenders in geprogrammeerd.
Een Toyota automaat heb ik uit de bouwjaar van 2003.
Hopelijk hebben jullie een oplossing?
M.vr.gr.

Marleen Moonen.


Geschreven door:  

Pim Groeneveld

8 februari 2017 - 11:10 uur

Eerst helemaal blij. Toen geprobeerd, helaas! Mijn VW Polo met rns 310 en usb poort laat de AUX ingang niet werken zonder een verbinding tussen die twee. Splitkabel (VW) nodig; kosten € 60,-. Balen!


Geschreven door:  

Rolf Latuperisa

8 februari 2017 - 10:36 uur

Goedemorgen wij willen ook een dab+ radio aanschaffen voor in de auto zou u ons willen mailen welk merk dab+ radiootje u hiervoor gebruikt ?

met vriendelijke groet
Rolf Latuperisa


Geschreven door:  

Annie de groot

7 februari 2017 - 18:48 uur

Bedankt Bert voor de tip ga ik proberen


Geschreven door:  

Martin van Wijk

7 februari 2017 - 18:46 uur

Ik was heel opgetogen over je filmpje. Helaas, helaas, in mijn autoradio zit geen audio-ingang. En de auto is van 2015... Maar het idee is prima !


Geschreven door:  

Eveline Sterrenburg

7 februari 2017 - 18:24 uur

Wat een geweldige tip, na de griep meteen gaan doen nu in bed met meisjes met rode haren


Geschreven door:  

Ed de Zwaan

7 februari 2017 - 17:37 uur

jammer dat dit niet opgaat voor autoradio;s zonder koptelefoon aansluiting


Geschreven door:  

Fred Houthuijs

7 februari 2017 - 17:29 uur

Reuze leuk die dab radio, maar ik heb geen auto!


Geschreven door:  

Liebregt

7 februari 2017 - 17:20 uur

Waar kan ik die radio die je laat zien kopen?


Geschreven door:  

gerard

7 februari 2017 - 17:12 uur

wel leuk maar ik heb een peugeot 206 met een vaste radio waar geen stekkertje in past er zit nl. geen gaatje in


Geschreven door:  

marianne

7 februari 2017 - 14:45 uur

ik ben misschien dom blondje, maar waarom wel npo 1-2-3-4 in de auto en npo5 niet???


Geschreven door:  

Gerard de Mie

7 februari 2017 - 13:04 uur

waar kan je die DAB portable radio kopen voor in de auto ? is een goede promotie voor NPO 5 om dat door te geven .
Heb deze radio niet kunnen vinden


Geschreven door:  

Pius van Oort

7 februari 2017 - 10:15 uur

Ik heb ook geen AUX-aansluiting op mijn autoradio.
Bij Conrad.nl kun je een Albrecht DR-56 DAB+ autoradio-adapt er kopen. Simpel aan te sluiten en werkt prima. Kosten: € 109,00. Kun je toch radio 5 luisteren.


Geschreven door:  

Fred

7 februari 2017 - 01:12 uur

Één oog Kranenburg denkt dat Edison of Einstein is Er zijn al 3 jaar Caliber omvormers


Geschreven door:  

Rita Steinvoorte

6 februari 2017 - 17:19 uur

Ziet er mooi uit maar kan het ook via Bluetooth ?


Geschreven door:  

Willem Geersing

6 februari 2017 - 15:45 uur

Wat merk en type radio gebruik je hier voor?
Want op internet veel negatieve reacties gelezen over de ontvangst van diverse radio 's


Geschreven door:  

Jan van Doeselaar

6 februari 2017 - 13:18 uur

Jammer, ik heb geen aansluiting op mijn autoradio. (Auto is van 2003)


Geschreven door:  

M.W.J. Leerentveld

5 februari 2017 - 17:16 uur

Wat voor soort kabeltje is dat wat Bert in de film gebruikt. Is dit los te koop?


Geschreven door:  

Siep Jellema

4 februari 2017 - 18:18 uur

Beste Bert,
Bedankt voor deze informatie met een DAB+ radio voor in de auto!
En er zijn nog meer mogelijkheden lees ik hier.


Geschreven door:  

filip vandenhende

4 februari 2017 - 16:22 uur

beste Ron Smid.
Die radio-tjes mogen dan wel mono zijn, hun koptelefoon uitgang is steeds stereo.
met vriendelijke groeten vanuit Gent Vlaanderen.
(RADIO 5 NPO ontdekt door de gezamelijke uitzending met onze radio1.be)
filip


Geschreven door:  

jan reijerse

3 februari 2017 - 20:21 uur

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb helaas geen audio-ingang, dus kan er niets mee; helaas!


Geschreven door:  

Henry

3 februari 2017 - 16:25 uur

Hier ook al een jaar een DAB+ radio-tje in de auto: via een omvormer voor mobiele telefoon van 12V naar 5V vanuit de sigarettenaanst eker, aangesloten op de batterijaanslui ting van de radio: audio uitgang met kabeltje op audio-installat ie aangesloten en antenne: dun draadje van telescoopantenn e aan de binnenspiegelbe vestiging. En dat ontvangt prima met uitstekende kwaliteit. en ja: het is stereo: luidspreker is mono, koptelefoonuitg ang is stereo.


Geschreven door:  

Ron Smid

3 februari 2017 - 15:23 uur

Beste Bert,
Heb je filmpje over Dab+ en je radio uitzendingen hierover gevolgd maar ik vind dat hier wel een kanttekening bij geplaatst moet worden.
Jij als radioman moet toch wel weten wat het verschil is tussen mono en stereo, de radiootjes waar jij over spreekt zijn mono radiootjes dus de hoofdtelefoon uitgang is dus ook mono, hoe is het dan mogelijk dat je ineens in de auto stereo geluid krijgt.
Dit is wel mogelijk maar dan val je wel in een duurdere radio die stereo is.


Geschreven door:  

Machteld Meijer

2 februari 2017 - 18:00 uur

Wij hebben ook een gewoon radiootje gekoppeld, zodra duidelijk was dat een echte oplossing 3000 euro zou gaan kosten. Maar dat was wel wat ingewikkelder dan in jouw voorbeeld. De antenne van het radiootje is op zich binnen de auto niet sterk genoeg. Dus hebben we er een heel lange soepele "antenne' aan vastgemaakt en die over het dashboard gedrapeerd. Geen gezicht dus. Maar goed, in een groot deel van Nederland kunnen we nu Radio 5 ontvangen in de auto. Bij Amersfoort zit een stuk met slechte ontvangst, bij Hardinxveld ook, en ongetwijfeld op meer plekken. Dat is dan wel weer heel erg jammer.


Geschreven door:  

Ben Bronsink

2 februari 2017 - 17:31 uur

Hallo Bert.

Een goed idee van de DAB radio in de auto.
Heb deze al enkele jaren in mijn bedrijfswagen op dezelfde manier aan gesloten en door heel Nederland muziek van R 5.
Alhoewel er nog enkele kleine onderbrekingen kunnen voor komen.